Реєстрація права власності в Києві або області

Реєстрація права власності в Києві, області або іншому місті - обов'язкова процедура, метою якої є внесення в Реєстр прав на нерухоме майно інформації про власника нерухомості та його прав на неї. Реєстрація нерухомості передбачає отримання Витягу або Інформаційної довідки з Державного реєстру.

У 2016 році в Україні порядок реєстрації було врегульовано і спрощено Законом України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Були скорочені терміни по виконанню процедури, врегульовано питання про отримання інформації в електронному вигляді, а також розширено список осіб, яким надано право здійснювати оформлення. Для повноцінного розпорядження нерухомим майном необхідно пройти певний процес оформлення.

В яких випадках проводиться реєстрація нерухомості:

Для того, щоб стати власником нерухомості, оформити право власності в Києві або по області можна звернутися за допомогою до нашого документ-сервісу. Зареєструвати право власності можливо у випадках, якщо Ви:

  • Здійснили угоду купівлі-продажу нерухомості;
  • Здійснюєте приватизацію земельної ділянки або квартири;
  • Нотаріально завірили угоду дарування або міни;
  • Ввели об'єкт в експлуатацію (новобудови, самобуд, реконструкція);
  • Маєте в наявності судове рішення про визнання права власності на нерухоме майно та інші.

Наші переваги:

Безпека - Понад усе!
За роки роботи кожен з етапів максимально відточений, тому ми готові запропонувати ризики зведені до нуля.
Професіоналізм і досвід наших співробітників
Наш штат складається з юристів із нерухомості, інженерів БТІ, архітекторів, проектантів і тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі.
Високі стандарти
Без черг, у кожного свій час для прийому. Без простоювання місяцями біля кабінетів держслужб.

Вартість реєстрації права власності:

Вид нерухомості: Вартість: Термін виконання:
Квартира / Будинок від 1 700 грн до 5 днів ЗАМОВИТИ
Нежитловий об'єкт від 3 000 грн до 10 днів ЗАМОВИТИ
Узаконення самобуду від 7 000 грн від 25 днів ЗАМОВИТИ
Переведення житловий/нежитловий фонд від 16 000 грн від 25 днів ЗАМОВИТИ
Технічний паспорт від 900 грн 1-3 дні ЗАМОВИТИ
КОНСУЛЬТАЦІЯ БЕЗКОШТОВНО - ЗАМОВИТИ
реєстрація права власності консультація НАТАЛІЯ МАРКОВА
юрист-консультант
(068)-098-11-68,
(063)-624-60-44
Дзвінок

*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.

Які документи необхідні, щоб провести реєстрацію власності в Києві або області:

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Установчі документи (для юридичних осіб);
  3. Технічний паспорт;
  4. Документи на земельну ділянку з присвоєним кадастровим номером (при необхідності);
  5. Договір дарування, міни, купівлі-продажу тощо.

*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.

Реєстрацію нерухомості по Києві або області ми проходимо в кілька етапів:

    1. Здійснення аналізу і підготовки пакета документів для державної реєстрації;
    2. Внесення офіційних платежів;
    3. Представлення Ваших інтересів перед реєстратором;
    4. Отримання Витягу з реєстру прав на нерухомість.

Як показує практика, існує ряд причин, за якими можлива відмова реєстратора в оформленні права власності на нерухомість. Серед них: відсутність документів, що підтверджують заявлені права, відсутність квитанцій про сплату державного мита тощо. Причини, які затягують процес реєстрації, зазвичай виникають внаслідок непрофесійного підходу до процесу або незнання процедури.

Вам необхідно оформити будинок, квартиру чи нежитлову споруду? В результаті співпраці з нашим документ-сервісом Ви без додаткових зусиль з Вашого боку отримаєте, рішення про державну реєстрацію нерухомого майна на Ваше ім'я і повний юридичний супровід. Для того, щоб процес реєстрації пройшов швидко, ми рекомендуємо проводити всі операції з нерухомістю за допомогою професійних фахівців, що мають досвід в проведенні реєстрації права власності.

Відповіді на популярні питання:

Скільки часу потрібно на оформлення об'єкта?
Це залежить від складності процедури оформлення. Близько 40% завдань виконуються до 2 тижнів, 35% - до 1 місяця, решта 25% - це найбільш складні питання - до 2-5 місяців.
Від чого залежить ціна на послуги?
Ціна залежить від таких факторів як: розташування об'єкта, площі, наявності потрібних документів, складності і кількості етапів процедури.
Ви можете приїхати до нас на об'єкт?
Бувають випадки, коли людина з різних причин не може прийти на консультацію або для укладення договору в офіс (робота або інші причини). Наш фахівець виїжджає до Вас абсолютно безкоштовно. Готові документи Ви отримуєте через кур'єра або Нову Пошту.
Ви можете прискорити процес реєстрації мого об'єкта?
За весь час роботи ми скоротили терміни виконання майже вдвічі, чим дуже пишаємося. Але бувають ситуації, коли в людини форс-мажор і їй потрібно провести реєстрацію ще швидше (шлюб, виїзд за кордон і т.д). У деяких випадках це неможливо. Але в інших ситуаціях ми можемо запропонувати зменшити терміни, при цьому потрібно враховувати, що ціна за послугу може збільшитися.
У Вас є сертифікати?
Так, звичайно. У таких людей як інженери, проектанти, землевпорядники, реєстратори - у всіх є сертифікація. Це дуже важливо. З усіма документами Ви зможете ознайомитись у нас в офісі.

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Повідомлення надіслано

Зворотній дзвінок

Повідомлення надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено