Декларація про готовність об'єкта до експлуатації
Зміст
- ➠ Калькулятор вартості
- ➠ Декларація про введення в експлуатацію
- ➠ Перевірити декларацію про готовність об'єкта в експлуатацію
- ➠ Документи для подачі декларації про введення в експлуатацію
- ➠ Безкоштовна консультація
Декларація про готовність об'єкта до експлуатації є частиною пакету документів, необхідних для введення в експлуатацію об'єкта нерухомості (житлового, садового, дачного будинку, нежитлових будівель, реконструкції в квартирах та інших об'єктів).
Це передбачає, що раніше були отримані початкові дозвільні документи, такі як будівельний паспорт чи містобудівні умови та обмеження, а також повідомлення про початок будівельних робіт (дозвіл на будівництво).
 У разі позитивного результату реєстрації, декларація про введення в експлуатацію дає замовнику будівництва можливість:
- Присвоїти об'єкту поштову адресу;
- Законно підключити комунікації (водопостачання, газопостачання, електропостачання);
- Здійснити реєстрацію права власності.
Скільки коштує введення в експлуатацію:
Вид нерухомості: | Вартість: | Терміни: | |
---|---|---|---|
Житловий/садовий/дачний будинок | від 8 000 грн | від 10 днів | ЗАМОВИТИ |
Квартира (при реконструкції) | від 8 000 грн | від 10 днів | ЗАМОВИТИ |
Нежитловий об'єкт | від 10 000 грн | від 10 днів | ЗАМОВИТИ |
Технічний паспорт | від 1 500 грн | від 3 днів | ЗАМОВИТИ |
КОНСУЛЬТАЦІЯ | БЕЗКОШТОВНО | - | ЗАМОВИТИ |
БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ МАРІЯ ЗІНЧЕНКОюрист-консультант | (098)-624-60-44, (063)-624-60-44 | ДЗВІНОК |
*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні, наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.
Як перевірити декларацію про введення об'єкта в експлуатацію?
- Перевірити декларацію про введення об'єкта в експлуатацію можна на офіційному сайті Державної будівельної інспекції, у розділі декларативних і дозвільних документів на порталі державної електронної системи у сфері будівництва e -construction.gov.ua/reestri . Дивимося в розділі декларативних і дозвільних документів.
Введення будинку в експлуатацію без декларації про введення в експлуатацію неможливе згідно із законодавчими умовами України. Замовники будівництва часто можуть отримувати відмови в реєстрації.
Причини відмови в реєстрації декларації про введення в експлуатацію від державних органів можуть бути наступні:
- Не надані всі необхідні документи при подачі;
- Декларація містить помилки або недостовірну інформацію;
- Декларація старого зразка;
- Після перевірки контролюючими органами, об'єкт будівництва визнаний неготовим до введення в експлуатацію;
- При зверненні контролюючого органу, виконавець (проектант, інженер) не підтвердив свої дані та ін.
Для оформлення пакету документів та подання декларації про введення в експлуатацію нам потрібні наступні документи:
- Копії паспорта та ІПН замовника будівництва;
- Копії документів на земельну ділянку;
- Повідомлення про початок будівництва (з номером реєстрації) або номер дозволу на будівництво;
- Технічний паспорт.
*Наші співробітники уточнять список необхідних документів перед початком робіт, щоб забезпечити достатність інформації та якісну консультацію.
Документ-сервіс «Unidoc» регулярно займається подачею документів до органів будівельної інспекції, завдяки чому ми накопичили значний досвід та звели до мінімуму ризики відмов. Ви більше не муситимете чекати кілька місяців та стояти у чергах.
Після аналізу всіх документів, ми зареєструємо декларацію про введення в експлуатацію з мінімальною вашою участю. Наступний етап – реєстрація вашого об'єкта нерухомості – також можна зробити через наш сервіс. Це економить ваш час на повторну подачу та аналіз документів. Все в одному місці: зручно, швидко та ефективно! Звертайтеся за безкоштовною консультацією.