Підготовка документів для продажу/дарування в Києві або області
У наш час операції з нерухомим майном відбуваються все частіше, а тому важливо знати, як відбувається підготовка документів для продажу/дарування нерухомості. На перший погляд може здатися, що головне знайти покупця, а документи це «справа десята», але не все так просто, як хотілося б.
Договір відчуження нерухомості
Підготовка пакету документів для продажу/дарування це завжди кропіткий процес. Зокрема, для оформлення договору відчуження через нотаріуса слід зібрати досить солідний перелік документів, але мало того, це не завжди стандартний список, який дається всім і кожному. Як правило, Вам доведеться відвідати БТІ, Державний земельний кадастр і т.д. У людини, яка не займається цим щодня, можуть виникнути певні труднощі.
Договір продажу нерухомості
При продажу нерухомості від правильно складеного пакета документів і його повноти, залежить швидкість здійснення угоди, а в деяких ситуаціях і успіх всієї операції.
Наші переваги:
Вартість супровіду документів:
Вид послуги: | Вартість: | Термін виконання: | |
---|---|---|---|
Супровід | від 2 000 грн | Індивідуально | ЗАМОВИТИ |
КОНСУЛЬТАЦІЯ | БЕЗКОШТОВНО | - | ЗАМОВИТИ |
*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості послуг.
Етапи продажу/дарування майна:
Процес продажу або дарування відбувається в два етапи, але незважаючи на це, процес досить об'ємний.
- Підготування документів для продажу/дарування. На цьому етапі так само визначається, в якого нотаріуса буде відбуватися укладання угоди - приватного або державного;
- Оформлення договору. Другий етап передбачає перевірку нотаріусом нерухомості на наявність обтяжень: арешту, іпотеки та ін., підписання договору, його реєстрацію, внесення змін до Держ. реєстру про нового власника нерухомості.
Які документи необхідно надати для супроводження угоди продажу/дарування в Києві або області:
Перелік документів залежить від виду об'єкта нерухомості, а також проблематики об'єкта. Проте мінімальними документами, які необхідні для проведення купівлі/продажу, наприклад для квартири, являються:
- Паспорт та ІПН;
- Правовстановлюючий документ на об'єкт нерухомості;
- Технічний паспорт;
- Витяг з реєстру прав власників на нерухоме майно виданий в БТІ;
- Довідка про склад сім'ї та прописку;
- Незалежна експертна оцінка.
*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.
Від правильної підготовки документів для продажу/дарування залежить успіх задуманого і швидкість оформлення. Тому, щоб зберегти свій час, а іноді і нерви, радимо звернутися до нас за професійною допомогою. Ми знаємо що робити!