Переведення з житлового фонду в нежитловий і нежитловий в житловий у Києві та області

Часто як у фізичних, так і в юридичних осіб виникає потреба перевести нежитловий фонд у житловий або здійснити зворотню дію - перевести з житлового фонду в нежитловий. Існують певні незмінні правила для багатоквартирних житлових будинків або окремих житлових будинків, які стосуються переведення житлового фонду в нежитловий і навпаки:

  • Розміщення повинно бути в цокольних, на першому чи другому поверсі (за визначених умов) або на останніх поверхах (для творчих майстерень чи студій);
  • Будинок не повинен перебувати в аварійному стані;
  • На об'єкті не повинно бути обтяжень (арештів, іпотек і т.д.);
  • Будинок не повинен бути об'єктом архітектурної спадщини.

КОЛИ ВИНИКАЄ ПОТРЕБА В ПЕРЕВЕДЕННІ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ В ЖИТЛОВИЙ (та навпаки)?

  • При переводі комерційних приміщень на житлові: Переобладнання офісу або магазину у квартиру, часто пов'язане з закриттям бізнесу.
  • При переводі квартир в офіси: Зі створенням нових вхідних груп чи без них для ведення бізнесу.
  • Переведення будинків: При необхідності зміни функціонального призначення садових або дачних будиночків на індивідуальні житлові будинки.
Розрахувати вартість переведення в нежитловий/житловий фонд
Вид нерухомості

Метраж

Район області або Київ

Тип переведення

Облаштування нової вхідної групи

На якому поверсі

Проектна документація

Наявність містобудівних умов чи будівельного паспорта


 

Переведення з житлового в нежитловий фонд
СУЧАСНИЙ ПІДХІД ТА ВІДСУТНІСТЬ ЧЕРГ
Ми впровадили можливість розгляду документів онлайн, забезпечуючи вам зручність та ефективність. Також завдяки перенесенню частини робочих етапів до онлайн, Ви можете легко та ефективно здійснювати процеси, які раніше вимагали особистої присутності. Черги та довгі очікування біля кабінету державної служби стали минулим, оскільки тепер ми надаємо можливість кожному клієнту мати власний час для зустрічі.
Переведення з нежитлового в житловий фонд
МИ НЕ БОЇМОСЯ СКЛАДНИХ СИТУАЦІЙ
Наш штат складається з юристів по нерухомості, інженерів БТІ, проектувальників, землевпорядників та тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
Переведення фонду з вхідною групою
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі.
Безкоштовна консультація
Без прихованих платежів
Ми завжди працюємо в рамках узгодженого бюджету по договірним відносинам. Кожен із етапів можливо перевірити онлайн на вебсторінках державних органів по номеру реєстрації.

Скільки коштує переведення з нежитлового в житловий/з житлового в нежитловий фонд?

Вид послуги:Вартість:Термін виконання:
Переведення фондувід 30 000 грнвід 20 днівЗАМОВИТИ
Технічний паспортвід 2 000 грнвід 3 днівЗАМОВИТИ
КОНСУЛЬТАЦІЯБЕЗКОШТОВНО-
Переведення житловий-нежитловий консультаціяМАРІЯ ЗІНЧЕНКО
юрист-консультант
(098)-624-60-44,
(063)-624-60-44

*Підсумкова вартість наших послуг у кожному конкретному випадку є строго індивідуальною і розраховується на основі трудовитрат наших фахівців та складності проекту. При вашому зверненні, наші спеціалісти підготують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості послуг.

ЯКІ ДОКУМЕНТИ НЕОБХІДНІ ДЛЯ ПЕРЕВЕДЕННЯ ЖИТЛОВОЇ НЕРУХОМОСТІ В НЕЖИТЛОВУ (І НАВПАКИ)?

  1. Паспорт та ідентифікаційний код (ІПН);
  2. Установчі документи (для юридичних осіб);
  3. Договір дарування, договір купівлі-продажу, технічний паспорт, витяг з державного реєстру та інші документи, що стосуються об'єкта нерухомості та земельної ділянки.

*Перед початком робіт наші співробітники уточнять список необхідних документів для забезпечення повної інформації та якісної консультації.

При переведенні в нежитловий фонд, важливо визначити майбутнє використання приміщення (наприклад, магазин, офіс, аптека тощо) та розглянути необхідність проведення демонтажу стін або облаштування вхідної групи.

ЯКІ ЕТАПИ НЕОБХІДНІ ДЛЯ ПЕРЕВЕДЕННЯ НЕЖИТЛОВОГО/ЖИТЛОВОГО ФОНДУ?

    1. Подача заяви в Центр надання адміністративних послуг.
    2. Замовлення проектної документації (при необхідності).
    3. Отримання містобудівних умов та обмежень (при необхідності).
    4. Підпис договорів на авторський та технічний нагляд.
    5. Подання повідомлення про початок будівельних робіт.
    6. Замовлення нового технічного паспорту.
    7. Подача декларації про введення об'єкта в експлуатацію.
    8. Реєстрація права власності у нотаріуса або державного реєстратора.

*Для отримання повного і точного списку етапів переведення нерухомості, рекомендуємо звернутися за консультацією до наших фахівців на момент оформлення нерухомості.

Процес може бути складним, тому його раціонально доручити професіоналам з досвідом виконання подібних робіт. З нашого боку, ми пропонуємо безпеку та швидкість у вирішенні вашого питання. Ми знаємо, як оформити нерухомість у мінімальні терміни та за мінімальні фінансові витрати. Наші спеціалісти будуть раді допомогти вам розібратися з усіма виниклими питаннями!

Питання-відповідь:

Чи можливо розглянути документи онлайн?
Так, це можливо. Цей спосіб дозволяє економити час обох сторін та забезпечує ефективний аналіз питання. Після розгляду документів ми передзвонимо вам з готовою 'дорожньою картою'. Документи можна відправити через e-mail, Viber, Telegram або іншим зручним способом.
Скільки потрібно часу?
Терміни можуть варіюватися в залежності від складності кожного конкретного випадку. Близько 60% завдань зазвичай виконуються до 1.5 місяця. Орієнтовно 30% випадків можуть зайняти до 3 місяців, тоді як найбільш складні ситуації, що становлять близько 10%, можуть тривати від 3 до 12 місяців.
Скільки коштує переведення фонду?
Вартість залежить від кількох факторів, включаючи місце розташування об'єкта, його площу, а також від наявності необхідних документів. Ціна за цю послугу може коливатися: вона починається від 30 тисяч гривень і може досягати 45 тисяч гривень або навіть більше, залежно від конкретних обставин вашого випадку.
Ви будете проводити виїзд?
Так, у рамках процесу, на одному з етапів наш інженер БТІ чи проектант здійснить виїзд до вас для проведення необхідних обмірів об'єкта. Після цього ми узгодимо з вами отримані дані онлайн, відправивши їх на вашу електронну пошту або через вибраний вами месенджер.
Ви можете прискорити процес?
За весь час роботи ми скоротили терміни виконання майже вдвічі, чим дуже пишаємося. Але бувають ситуації, коли в людини форс-мажор та їй потрібно провести реєстрацію ще швидше (шлюб, виїзд за кордон і т.д). У деяких випадках це неможливо. Але в інших ситуаціях ми можемо запропонувати звузити терміни, при цьому потрібно враховувати, що ціна за послугу може збільшитися.
У вас є сертифікати?
Так, всі наші фахівці, включаючи інженерів, проектантів та землевпорядників, мають відповідні сертифікати. Щоб переконатися в їх кваліфікації, наші клієнти можуть ознайомитися з цими документами особисто в нашому офісі або онлайн, перевіривши їх в реєстрі за номером сертифіката.

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Ваше повідомлення
успішно надіслано
вверх

Зворотний дзвінок

Ваше повідомлення
успішно надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено