Реєстрація права власності на землю (земельну ділянку) в Києві або Київській області

З 2013 року процедура державної реєстрації права власності на земельну ділянку змінилася. Наразі, документом, що підтверджує право власності, є Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, замість державного акта чи свідоцтва про право власності. Втім, існуючі державні акти та свідоцтва зберігають свою юридичну силу, хоч і вимагається їх внесення до нового реєстру. У цьому реєстрі фіксуються основні відомості про земельну ділянку, включно з кадастровим номером, цільовим призначенням, формою власності, наявністю документів на ділянку (державний акт, свідоцтво тощо), площею та інформацією про власника. Реєстраційний процес може здійснювати як державний реєстратор, так і приватний нотаріус. Державна реєстрація права власності на земельну ділянку є обов'язковою як для фізичних, так і для юридичних осіб.

ОФОРМЛЕННЯ ЗЕМЛІ: ЧОМУ ЦЕ ВАЖЛИВО?

Оформлення землі, тобто реєстрація права на земельну ділянку, є ключовим аспектом для безперешкодного розпорядження власником своєю нерухомістю. Зареєстроване право на землю надає власнику повноваження на повноцінне володіння, користування та розпорядження своєю земельною ділянкою.

Після завершення будівництва і введення будинку в експлуатацію, замовник будівництва повинен перейти до етапу реєстрації права власності на об'єкт. Однак, у випадку, якщо земельна ділянка, на якій розташований будинок, не була раніше зареєстрована у Державному реєстрі, необхідно спочатку внести цю земельну ділянку до реєстру. Це ключовий крок, оскільки право власності на землю має бути чітко визначене та зафіксоване перед оформленням документів на будинок. Після реєстрації земельної ділянки, забудовник може продовжити процес реєстрації права власності на сам об'єкт нерухомості.

Наші головні переваги:

внесення землі в новий реєстр
СУЧАСНИЙ ПІДХІД ТА ВІДСУТНІСТЬ ЧЕРГ
Ми впровадили можливість розгляду документів онлайн, забезпечуючи вам зручність та ефективність. Також завдяки перенесенню частини робочих етапів до онлайн, Ви можете легко та ефективно здійснювати процеси, які раніше вимагали особистої присутності. Черги і довгі очікування біля кабінету державної служби стали минулим, оскільки тепер ми надаємо можливість кожному клієнту мати власний час для зустрічі.
реєстрація землі
МИ НЕ БОЇМОСЯ СКЛАДНИХ СИТУАЦІЙ
Наш штат складається з юристів по нерухомості, інженерів БТІ, проектувальників, землевпорядників та тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
оформлення земельної ділянки
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі чи онлайн на порталі ЄДЕССБ.
реєстрація участка
БЕЗ ПРИХОВАНИХ ПЛАТЕЖІВ
Ми завжди працюємо в рамках узгодженого бюджету по договірним відносинам. Кожен з етапів можливо перевірити онлайн на вебсторінках державних органів по номеру реєстрації.

Скільки коштує зареєструвати земельну ділянку?

Вид послуги:Вартість:Термін виконання:
Реєстрація землівід 2 800 грндо 5 днів
Витяг з ДЗКвід 400 грн1-2 дні
Кадастровий номервід 7 000 грндо 20 днів
КОНСУЛЬТАЦІЯБЕЗКОШТОВНО-
Консультація по реєстрації земельної ділянкиМАРІЯ ЗІНЧЕНКО
юрист-консультант
(098)-624-60-44,
(063)-624-60-44

*Підсумкова вартість наших послуг у кожному конкретному випадку визначається індивідуально і залежить від трудовитрат наших фахівців та складності проекту. Наші спеціалісти складають деталізовану комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості послуг, враховуючи особливості кожного звернення.

ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ Внесенння ЗЕМЕЛЬНої ДІЛЯНКи в реєстр нерухомості:

  1. Паспорт та Ідентифікаційний код (ІПН);
  2. Документ, що підтверджує виникнення або перехід права власності на земельну ділянку. Це може бути, наприклад, державний акт на право власності, договір купівлі-продажу, рішення суду, акт передачі або інші документи, що підтверджують право власності.

ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ НОВОСТВОРЕНОЇ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ НЕОБХІДНО НАДАТИ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ:

  1. Паспорт та Ідентифікаційний код (ІПН) заявника.
  2. Документ, що підтверджує право власності на земельну ділянку до її поділу або об’єднання (окрім випадків, коли право власності на ділянку вже зареєстровано в Державному реєстрі прав).
  3. Рішення місцевого органу про передачу земельної ділянки у власність або надання у постійне користування.
  4. Витяг з Державного земельного кадастру.

*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.

У випадку відмови у реєстрації, необхідно виконати формування земельної ділянки з допомогою землевпорядників на підставі документів із землеустрою, присвоїти кадастровий номер, після чого можлива реєстрація права власності.

Завдяки наявності у нас кваліфікованих юристів, землевпорядників, геодезистів та реєстраторів, ми здатні надати послуги оперативно та ефективно вирішити проблемні питання, пов'язані з вашою земельною ділянкою.

Питання-відповідь:

Чи можливо розглянути документи онлайн?
Так, це можливо. Цей спосіб дозволяє економити час обох сторін та забезпечує ефективний аналіз питання. Після розгляду документів ми передзвонимо вам з готовою 'дорожньою картою'. Документи можна відправити через e-mail, Viber, Telegram або іншим зручним способом.
Скільки часу потрібно на оформлення об'єкта?
Терміни оформлення об'єкта варіюються залежно від його типу. Приблизно 80% завдань виконуються протягом 1 тижня, 15% - до 2 тижнів, а решта 5%, які є найскладнішими, можуть зайняти до 1 місяця.
Від чого залежить ціна на послуги?
Ціна на послуги залежить від різних факторів, включаючи розташування об'єкта та наявність необхідних документів.
Ви будете проводити виїзд?
У випадку, коли земельна ділянка ще не була сформована, на одному з етапів оформлення землі наш геодезист здійснить виїзд на місцевість для проведення необхідних земельних обмірів. Це важливий етап, який допомагає точно визначити границі та параметри земельної ділянки, необхідні для її правильної реєстрації та оформлення документів.
Ви можете прискорити процес реєстрації мого об'єкта?
За весь час роботи ми скоротили терміни виконання майже вдвічі, чим дуже пишаємося. Але бувають ситуації, коли в людини форс-мажор та їй потрібно провести реєстрацію ще швидше (шлюб, виїзд за кордон і т.д). У деяких випадках це неможливо. Але в інших ситуаціях ми можемо запропонувати звузити терміни, при цьому потрібно враховувати, що ціна за послугу може збільшитися.
У вас є сертифікати?
Так, всі наші фахівці, включаючи інженерів, геодезистів чи землевпорядників, мають відповідні сертифікати. Щоб переконатися в їх кваліфікації, наші клієнти можуть ознайомитися з цими документами особисто в нашому офісі або онлайн, перевіривши їх в реєстрі за номером сертифіката.

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Ваше повідомлення
успішно надіслано
вверх

Зворотний дзвінок

Ваше повідомлення
успішно надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено