Отримати будівельний паспорт в Києві або Київській області
- ➠ Що таке будівельний паспорт?
- ➠ Скільки коштує отримати будівельний паспорт?
- ➠ Документи для будівельного паспорта
- ➠ Безкоштовна консультація
Зміст
Будівельний паспорт на забудову земельної ділянки - це документ, який потрібно отримувати, якщо Ви плануєте будувати індивідуальний (садибний) житловий, садовий, дачний будинок висотою не більше 2 поверхів (не враховуючи мансарди) площа якого не більше 300м2 500м2 (зміни від початку 2019р.), господарські будівлі, споруди, гаражі та інші елементи благоустрою. Щоб отримати будівельний паспорт, замовнику потрібно звернутися до органу містобудування та архітектури.
Скільки коштує отримати будівельний паспорт?
Вид документа: | Вартість: | Термін виконання: | |
---|---|---|---|
Будівельний паспорт (Область) | від 12 000 грн | від 14 днів | ЗАМОВИТИ |
Будівельний паспорт (Київ) | від 28 000 грн | від 25 днів | ЗАМОВИТИ |
КОНСУЛЬТАЦІЯ | БЕЗКОШТОВНО | - | ЗАМОВИТИ |
БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ МАРІЯ ЗІНЧЕНКОюрист-консультант | (098)-624-60-44, (063)-624-60-44 | ДЗВІНОК |
*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості послуг.
Документ: | ||
---|---|---|
Заява на видачу будівельного паспорта | Переглянути | Скачати в Word |
Де можна отримати будівельний паспорт у Києві або області?
На підставі Закону України №3038-VI від 17.02.2011 р, «Про регулювання містобудівної діяльності», будівельний паспорт може бути виданий тільки державним органом містобудування і архітектури на підставі поданого пакета документів.
Які документи необхідні, щоб отримати будівельний паспорт?
- Заява на отримання будівельного паспорта;
- Нотаріально завірена копія документа, яка засвідчує те, що ви являєтесь власником або маєте право користуватися земельною ділянкою, де буде відбуватися будівництво;
- Згода співвласників земельної ділянки (будинку) на забудову (якщо такі співвласники існують);
- Ескізні наміри забудови чи проект будівництва (при наявності), серед яких: схема забудови ділянки (де знаходяться об'єкти та споруди на земельній ділянці, відстані до сусідів, червоні лінії, під'їзди до будівель і т.д), фасади із зазначеними габаритними розмірами, поверхові плани, інженерні забезпечення, проект (при наявності);
- Топографічна зйомка M1:500 (при необхідності органу містобудування та архітектури);
- Правовстановлюючі документи на нерухомість (якщо така існує на земельній ділянці);
- Копія техпаспорта (якщо проводиться реконструкція);
- Викопіювання з генерального плану земельної ділянки (при необхідності органу містобудування та архітектури).
*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.
Для правильного оформлення документів на будівництво перед початком робіт, одним з яких є будівельний паспорт, потрібно знати всю процедуру та зміни в законах України. Юристи документ-сервісу "Unidoc" позбавлять вас головного болю та отримають потрібні документи в стислі терміни. Звертайтеся! Будемо раді допомогти!