Реєстрація права власності в Києві або Київській області
Реєстрація права власності в Києві, області або іншому місті - обов'язкова процедура, метою якої є внесення в Реєстр прав на нерухоме майно інформації про власника нерухомості та його прав на неї. Реєстрація нерухомості передбачає отримання Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
У 2016 році в Україні порядок реєстрації було врегульовано і спрощено Законом України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Були скорочені терміни по виконанню процедури, врегульовано питання про отримання інформації в електронному вигляді, а також розширено список осіб, яким надано право здійснювати оформлення. Для повноцінного розпорядження нерухомим майном необхідно пройти певний процес оформлення.
В яких випадках проводиться реєстрація нерухомості:
Для того, щоб стати власником нерухомості, оформити право власності в Києві або по області можна звернутися за допомогою до нашого документ-сервісу. Зареєструвати право власності можливо у випадках, якщо Ви:
- Здійснили угоду купівлі-продажу нерухомості;
- Здійснюєте приватизацію земельної ділянки або квартири;
- Нотаріально завірили угоду дарування або міни;
- Ввели об'єкт в експлуатацію (новобудови, самобуд, реконструкція);
- Маєте в наявності судове рішення про визнання права власності на нерухоме майно та інші.
Вартість реєстрації права власності:
Вид нерухомості: | Вартість: | Термін виконання: | |
---|---|---|---|
Квартира/Будинок/Земля | від 2 500 грн | до 5 днів | ЗАМОВИТИ |
Нежитловий об'єкт | від 3 000 грн | до 5 днів | ЗАМОВИТИ |
Узаконення самобуду | від 7 000 грн | від 25 днів | ЗАМОВИТИ |
Переведення житловий/нежитловий фонд | від 30 000 грн | від 25 днів | ЗАМОВИТИ |
Технічний паспорт | від 1 000 грн | 1-3 дні | ЗАМОВИТИ |
КОНСУЛЬТАЦІЯ | БЕЗКОШТОВНО | - | ЗАМОВИТИ |
БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ МАРІЯ ЗІНЧЕНКОюрист-консультант | (098)-624-60-44, (063)-624-60-44 | ДЗВІНОК |
*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.
Які документи необхідні, щоб провести реєстрацію власності в Києві або області:
- Паспорт та ІПН;
- Установчі документи (для юридичних осіб);
- Технічний паспорт;
- Документи на земельну ділянку з присвоєним кадастровим номером (при необхідності);
- Договір дарування, міни, купівлі-продажу тощо.
*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.
Реєстрацію нерухомості по Києві або області ми проходимо в кілька етапів:
- Здійснення аналізу і підготовки пакета документів для державної реєстрації;
- Внесення офіційних платежів;
- Представлення Ваших інтересів перед реєстратором;
- Отримання Витягу з реєстру прав на нерухомість.
Як показує практика, існує ряд причин, за якими можлива відмова реєстратора в оформленні права власності на нерухомість. Серед них: відсутність документів, що підтверджують заявлені права, відсутність квитанцій про сплату державного мита тощо. Причини, які затягують процес реєстрації, зазвичай виникають внаслідок непрофесійного підходу до процесу або незнання процедури.
Вам необхідно оформити будинок, квартиру чи нежитлову споруду? В результаті співпраці з нашим документ-сервісом Ви без додаткових зусиль з Вашого боку отримаєте рішення про державну реєстрацію нерухомого майна на Ваше ім'я і повний юридичний супровід. Для того, щоб процес реєстрації пройшов швидко, ми рекомендуємо проводити всі операції з нерухомістю за допомогою професійних фахівців, що мають досвід в проведенні реєстрації права власності.