Переведення з житлового фонду в нежитловий і нежитловий в житловий, по Києву або області

Досить часто як у фізичних так і в юридичних осіб виникає необхідність здійснити переведення нежитлового фонду в житловий або виконати зворотну дію - переведення з житлового фонду в нежитловий. Варто відмітити, що в цьому питанні можна зіткнутися із проблемами правового регулювання при переводі житлового фонду в нежитловий та навпаки. Потрібно визнати, що українське законодавство далеко не ідеальне. Тому, на сьогодні не існує єдиного порядку на переведення фонду. Кожна окрема місцева влада встановлює свої механізми, щоб спробувати вирішити дане питання. І знову ж таки, єдиний порядок і послідовність дій чітко не закріплені. Чи то особисто власникам нерухомості, чи юристам приходиться постійно відвідувати різні установи для отримання рекомендацій на день оформлення. Існують деякі не змінні правила для багатоквартирних житлових будинків або окремих житлових будинків, де мають вчинятися дії із переведення житлового фонду в нежитловий (навпаки):

  • Розміщення повинне бути в цокольних, на першому чи другому поверсі (при визначених умовах) та на останніх поверхах (творчі майстерні чи студії);
  • Будинок не повинен находитися в аварійному стані;
  • Мають бути відсутні будь-які обтяження по об'єкту (арешт, іпотека і т.д.);
  • Будинок не повинен знаходитися в статусі пам'ятки архітектури.
Розрахувати вартість переведення в нежитловий/житловий фонд
Вид нерухомості

Метраж

Район області або Київ

Тип переведення

Облаштування нової вхідної групи

На якому поверсі

Проектна документація

Наявність містобудівних умов чи будівельного паспорта


 

Коли виникає необхідність на переведення нежитлового фонду в житловий?

  • При перетворенні офісу чи магазину в квартиру (наприклад, при закритті бізнесу);
  • При необхідності зміни функціонального призначення садових або дачних будиночків на індивідуальні житлові будинки (загальна процедура не врегульована).
Переведення з житлового в нежитловий фонд.
Безпека і відсутність черг
Ми реагуємо на сьогоднішній виклики. Носіння маски в приміщенні при консультаціях, постійна дезінфекція, наявність антисептиків і захисних масок для персоналу і клієнтів. Онлайн розгляд документів. Без черг і простою місяцями біля кабінету держслужб, у кожного свій час для прийому.
Переведення з нежитлового в житловий фонд.
Професіоналізм і досвід наших співробітників
Наш штат складається з юристів по нерухомості, інженерів БТІ, архітекторів, проектантів і тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
Переведення фонду з вхідною групою.
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від виду діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі.
Безкоштовна консультація.
Без прихованих платежів
Ми завжди працюємо в рамках узгодженого бюджету за договірними відносинами.

Скільки коштує переведення з нежитлового в житловий/з житлового в нежитловий фонд?

Вид послуги:Вартість:Термін виконання:
Переведення фондувід 30 000 грнвід 20 днівЗАМОВИТИ
Технічний паспортвід 900 грн1-3 дняЗАМОВИТИ
Виїзд фахівцяБЕЗКОШТОВНО-ЗАМОВИТИ
КОНСУЛЬТАЦІЯБЕЗКОШТОВНО-
Переведення житловий-нежитловий консультація.МАРІЯ ЗІНЧЕНКО
юрист-консультант
(068)-098-11-68,
(063)-624-60-44

*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні, наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.

Які документи необхідні, щоб перевести житлове в нежитлове (навпаки)?

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Установчі документи (для юридичної особи);
  3. Договір дарування, договір купівлі-продажу, технічний паспорт, витяг з державного реєстру та інші документи, що стосуються об'єкта нерухомості і земельної ділянки.

*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.

Обов'язково при переведенні в нежитловий фонд потрібно вирішити під які цілі буде використовуватися приміщення (магазин, офісні приміщення, аптека і т.д). Чи будуть проводитися дії зі знесення стін і облаштуванні вхідної групи.

Які етапи для переведення нежитлового/житлового фонду?

    1. Подати заяву в Центр надання адміністративних послуг;
    2. Отримати згоду на співвласників (якщо такі є);
    3. Замовити проектну документацію;
    4. Отримати містобудівні умови і обмеження (при необхідності);
    5. Подати повідомлення про початок будівельних робіт;
    6. Замовити новий технічний паспорт;
    7. Подати декларацію про введення об'єкта в експлуатацію;
    8. Провести в нотаріуса/реєстратора реєстрацію права на власність.

*Для забезпечення достатності інформації та надання повного точного списку етапів по переводу нерухомості пропонуємо отримати консультацію фахівців на момент оформлення нерухомості.

Весь процес досить складний. І його доцільно доручити професіоналам, які мають досвід виконання подібних робіт. З нашого боку ми пропонуємо Вам безпеку і швидкість у вирішенні. Ми знаємо як оформити нерухомість в мінімальні терміни за мінімальних фінансових вкладень. Наші фахівці будуть раді допомогти розібратися в усіх питаннях, що у Вас виникли!

Питання-відповідь:

Скільки часу потрібно на оформлення об'єкта?
Це залежить від складності процедури оформлення. Близько 40% завдань виконуються до 2 тижнів, 35% - до 1 місяця, решта 25% - це найбільш складні питання - до 2-5 місяців.
Від чого залежить ціна на послуги?
Ціна залежить від таких факторів як: розташування об'єкта, площі, наявності потрібних документів, складності і кількості етапів процедури.
Ви можете приїхати до нас на об'єкт?
Бувають випадки, коли людина з різних причин не може прийти на консультацію або для укладення договору в офіс (робота або інші причини). Наш фахівець виїжджає до Вас абсолютно безкоштовно. Готові документи Ви отримуєте через кур'єра або Нову Пошту.
Ви можете прискорити процес реєстрації мого об'єкта?
За весь час роботи ми скоротили терміни виконання майже вдвічі, чим дуже пишаємося. Але бувають ситуації, коли в людини форс-мажор і їй потрібно провести реєстрацію ще швидше (шлюб, виїзд за кордон і т.д). У деяких випадках це неможливо. Але в інших ситуаціях ми можемо запропонувати зменшити терміни, при цьому потрібно враховувати, що ціна за послугу може збільшитися.
У Вас є сертифікати?
Так, звичайно. У таких людей як інженери, проектанти, землевпорядники - у всіх є сертифікація. Це дуже важливо. З усіма документами Ви зможете ознайомитись у нас в офісі.

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Ваше повідомлення
успішно надіслано
вверх

Зворотній дзвінок

Ваше повідомлення
успішно надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено