Реєстрація права власності на землю (земельну ділянку) в Києві або Київській області
З 2013 року процедура державної реєстрації права власності на земельну ділянку змінилася. Наразі, документом, що підтверджує право власності, є Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, замість державного акта чи свідоцтва про право власності. Втім, існуючі державні акти та свідоцтва зберігають свою юридичну силу, хоч і вимагається їх внесення до нового реєстру. У цьому реєстрі фіксуються основні відомості про земельну ділянку, включно з кадастровим номером, цільовим призначенням, формою власності, наявністю документів на ділянку (державний акт, свідоцтво тощо), площею та інформацією про власника. Реєстраційний процес може здійснювати як державний реєстратор, так і приватний нотаріус. Державна реєстрація права власності на земельну ділянку є обов'язковою як для фізичних, так і для юридичних осіб.
ОФОРМЛЕННЯ ЗЕМЛІ: ЧОМУ ЦЕ ВАЖЛИВО?
Оформлення землі, тобто реєстрація права на земельну ділянку, є ключовим аспектом для безперешкодного розпорядження власником своєю нерухомістю. Зареєстроване право на землю надає власнику повноваження на повноцінне володіння, користування та розпорядження своєю земельною ділянкою.
Після завершення будівництва і введення будинку в експлуатацію, замовник будівництва повинен перейти до етапу реєстрації права власності на об'єкт. Однак, у випадку, якщо земельна ділянка, на якій розташований будинок, не була раніше зареєстрована у Державному реєстрі, необхідно спочатку внести цю земельну ділянку до реєстру. Це ключовий крок, оскільки право власності на землю має бути чітко визначене та зафіксоване перед оформленням документів на будинок. Після реєстрації земельної ділянки, забудовник може продовжити процес реєстрації права власності на сам об'єкт нерухомості.
Наші головні переваги:
Скільки коштує зареєструвати земельну ділянку?
Вид послуги: | Вартість: | Термін виконання: | |
---|---|---|---|
Реєстрація землі | від 2 800 грн | до 5 днів | ЗАМОВИТИ |
Витяг з ДЗК | від 400 грн | 1-2 дні | ЗАМОВИТИ |
Кадастровий номер | від 7 000 грн | до 20 днів | ЗАМОВИТИ |
КОНСУЛЬТАЦІЯ | БЕЗКОШТОВНО | - | ЗАМОВИТИ |
МАРІЯ ЗІНЧЕНКО юрист-консультант | (098)-624-60-44, (063)-624-60-44 | ДЗВІНОК |
*Підсумкова вартість наших послуг у кожному конкретному випадку визначається індивідуально і залежить від трудовитрат наших фахівців та складності проекту. Наші спеціалісти складають деталізовану комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості послуг, враховуючи особливості кожного звернення.
ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ Внесенння ЗЕМЕЛЬНої ДІЛЯНКи в реєстр нерухомості:
- Паспорт та Ідентифікаційний код (ІПН);
- Документ, що підтверджує виникнення або перехід права власності на земельну ділянку. Це може бути, наприклад, державний акт на право власності, договір купівлі-продажу, рішення суду, акт передачі або інші документи, що підтверджують право власності.
ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ НОВОСТВОРЕНОЇ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ НЕОБХІДНО НАДАТИ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ:
- Паспорт та Ідентифікаційний код (ІПН) заявника.
- Документ, що підтверджує право власності на земельну ділянку до її поділу або об’єднання (окрім випадків, коли право власності на ділянку вже зареєстровано в Державному реєстрі прав).
- Рішення місцевого органу про передачу земельної ділянки у власність або надання у постійне користування.
- Витяг з Державного земельного кадастру.
*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.
У випадку відмови у реєстрації, необхідно виконати формування земельної ділянки з допомогою землевпорядників на підставі документів із землеустрою, присвоїти кадастровий номер, після чого можлива реєстрація права власності.
Завдяки наявності у нас кваліфікованих юристів, землевпорядників, геодезистів та реєстраторів, ми здатні надати послуги оперативно та ефективно вирішити проблемні питання, пов'язані з вашою земельною ділянкою.