Реєстрація права власності на землю (земельну ділянку) в Києві або Київській області
З 2013 року державна реєстрація оформлення права власності на земельну ділянку змінилася. Тепер, документом на право власності є не державний акт або свідоцтво про право власності, а Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Державні акти і свідоцтва не втрачають своєї сили, але необхідно внести інформацію в новий реєстр. В такому реєстрі зазначаються всі головні відомості про земельну ділянку, такі як: кадастровий номер земельної ділянки, цільове призначення земельної ділянки, форму власності, наявні документи на ділянку (державний акт, свідоцтво і т.п.), площа ділянки, відомості про власника. Реєстраційні дії проводить державний реєстратор чи приватний нотаріус. Державна реєстрація земельної ділянки необхідна як фізичним, так і юридичним особам.
Для чого необхідно оформлення землі?
Для безперешкодного розпорядження ділянкою власник повинен оформити землю, тобто зареєструвати право на землю. Після того, як уповноважені органи внесуть відомості про земельну ділянку в Державний реєстр, власник земельної ділянки отримує можливість відчужувати свою нерухомість в повному обсязі. Такими операціями відчуження може бути продаж ділянки, здача в оренду, дарування, тощо. Отримання дозвільної документації на будівництво передбачає пред'явлення, крім правовстановлюючої документації, документа про підтвердження реєстрації права на ділянку. Тобто, якщо ділянка не була зареєстрована в новому реєстрі, її потрібно туди внести, а потім погоджувати дозвільні документи на будівництво.
Наші головні переваги:




Скільки коштує зареєструвати земельну ділянку?
Вид послуги: | Вартість: | Термін виконання: | |
---|---|---|---|
Реєстрація землі | від 2 200 грн | до 5 днів | ЗАМОВИТИ |
Витяг з ДЗК | від 300 грн | 1-2 дні | ЗАМОВИТИ |
Кадастровий номер | від 5 500 грн | до 20 днів | ЗАМОВИТИ |
КОНСУЛЬТАЦІЯ | БЕЗКОШТОВНО | - | ЗАМОВИТИ |
![]() | МАРІЯ ЗІНЧЕНКО юрист-консультант | (098)-624-60-44, (063)-624-60-44 | Дзвінок |
*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.
Які документи потрібні для реєстрації права власності на земельну ділянку?
- Паспорт та ІПН;
- Документ-підтвердження виникнення або переходу права власності та дану ділянку (наприклад, державний акт, договір купівлі-продажу, рішення суду, тощо).
Які документи потрібні для реєстрації новоствореної земельної ділянки?
- Паспорт та ІПН;
- Документ, що посвідчує право власності на земельну ділянку до її поділу або об’єднання (крім випадків, коли право власності на таку земельну ділянку вже зареєстровано в Державному реєстрі прав);
- Рішення місцевого органу про передачу земельної ділянки у власність чи надання у постійне користування;
- Витяг з Державного земельного кадастру.
*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.
У випадку відмови у проведенні державної реєстрації, власникам земельної ділянки необхідно за допомогою землевпорядників сформувати земельну ділянку на підставі документації із землеустрою та присвоїти їй кадастровий номер, і тільки після цього буде проводитись реєстрація права власності на земельну ділянку.
Завдяки тому, що в нашому штаті працюють юристи із нерухомості, землевпорядники, геодезисти, реєстратори, ми готові надати свої послуги в якомога менші строки та запропонувати шляхи вирішення проблемних питань по вашій ділянці.