Реєстрація права власності на землю (земельну ділянку) в Києві або Київській області

З 2013 року державна реєстрація оформлення права власності на земельну ділянку змінилася. Тепер, документом на право власності є не державний акт або свідоцтво про право власності, а Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Державні акти і свідоцтва не втрачають своєї сили, але необхідно внести інформацію в новий реєстр. В такому реєстрі зазначаються всі головні відомості про земельну ділянку, такі як: кадастровий номер земельної ділянки, цільове призначення земельної ділянки, форму власності, наявні документи на ділянку (державний акт, свідоцтво і т.п.), площа ділянки, відомості про власника. Реєстраційні дії проводить державний реєстратор чи приватний нотаріус. Державна реєстрація земельної ділянки необхідна як фізичним, так і юридичним особам.

Для чого необхідно оформлення землі?

Для безперешкодного розпорядження ділянкою власник повинен оформити землю, тобто зареєструвати право на землю. Після того, як уповноважені органи внесуть відомості про земельну ділянку в Державний реєстр, власник земельної ділянки отримує можливість відчужувати свою нерухомість в повному обсязі. Такими операціями відчуження може бути продаж ділянки, здача в оренду, дарування, тощо. Отримання дозвільної документації на будівництво передбачає пред'явлення, крім правовстановлюючої документації, документа про підтвердження реєстрації права на ділянку. Тобто, якщо ділянка не була зареєстрована в новому реєстрі, її потрібно туди внести, а потім погоджувати дозвільні документи на будівництво.

Наші головні переваги:

Безпека та відсутність черг
Ми реагуємо на сьогоднішні виклики. Носіння маски у приміщенні при консультаціях, постійна дезінфекція, наявність антисептиків та захисних масок для персоналу та клієнтів. Онлайн розгляд документів. Без черг і простоювання місяцями біля кабінету держслужб, у кожного свій час для прийому.
Досвід наших співробітників
Наш штат складається з юристів по нерухомості, інженерів БТІ, землевпорядників, реєстраторів і тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі.
БЕЗ ПРИХОВАНИХ ПЛАТЕЖІВ
Ми завжди працюємо в рамках узгодженого бюджету по договірним відносинам.

Скільки коштує зареєструвати земельну ділянку?

Вид послуги:Вартість:Термін виконання:
Реєстрація землівід 2 200 грндо 5 днівЗАМОВИТИ
Витяг з ДЗКвід 300 грн1-2 дніЗАМОВИТИ
Кадастровий номервід 5 500 грндо 20 днівЗАМОВИТИ
КОНСУЛЬТАЦІЯБЕЗКОШТОВНО-ЗАМОВИТИ
Консультація по реєстрації земельної ділянкиМАРІЯ ЗІНЧЕНКО
юрист-консультант
(068)-098-11-68,
(063)-624-60-44
Дзвінок

*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.

Які документи потрібні для реєстрації права власності на земельну ділянку?

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Документ-підтвердження виникнення або переходу права власності та дану ділянку (наприклад, державний акт, договір купівлі-продажу, рішення суду, тощо).

Які документи потрібні для реєстрації новоствореної земельної ділянки?

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Документ, що посвідчує право власності на земельну ділянку до її поділу або об’єднання (крім випадків, коли право власності на таку земельну ділянку вже зареєстровано в Державному реєстрі прав);
  3. Рішення місцевого органу про передачу земельної ділянки у власність чи надання у постійне користування;
  4. Витяг з Державного земельного кадастру.

*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.

У випадку відмови у проведенні державної реєстрації, власникам земельної ділянки необхідно за допомогою землевпорядників сформувати земельну ділянку на підставі документації із землеустрою та присвоїти їй кадастровий номер, і тільки після цього буде проводитись реєстрація права власності на земельну ділянку.

Завдяки тому, що в нашому штаті працюють юристи із нерухомості, землевпорядники, геодезисти, реєстратори, ми готові надати свої послуги в якомога менші строки та запропонувати шляхи вирішення проблемних питань по вашій ділянці.

Відповіді на популярні питання:

Скільки часу потрібно на оформлення об'єкта?
Це залежить від типу об'єкта. Близько 80% завдань виконуються до 1 тижня, 15% - до 2 тижнів, решта 5% - це найбільш складні питання - до 1 місяця.
Від чого залежить ціна на послуги?
Ціна залежить від таких факторів як: розташування об'єкта, наявності потрібних документів.
Ви працюєте онлайн?
Бувають випадки, коли людина з різних причин не може прийти на консультацію або для укладення договору в офіс (робота, карантин, інші причини). В такому разі ми проводимо всю роботу онлайн, включаючи розгляд всіх документів. За потреби користуємося послугами кур'єра.
Ви можете прискорити процес реєстрації мого об'єкта?
За весь час роботи ми скоротили терміни виконання майже вдвічі, чим ми дуже пишаємося. Але бувають ситуації, коли в людини форс-мажор і їй потрібно провести реєстрацію ще швидше (шлюб, виїзд за кордон і т.д). У деяких випадках це неможливо. Але в інших ситуаціях ми можемо запропонувати звузити терміни, при цьому потрібно враховувати, що ціна за послугу може збільшитися.
У Вас є сертифікати?
Так, звичайно. У таких людей як нотаріуси, інженери, проектанти, землевпорядники - у всіх є сертифікація. Це дуже важливо. З усіма документами Ви зможете ознайомитись у нас в офісі.

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Ваше повідомлення
успішно надіслано
вверх

Зворотній дзвінок

Ваше повідомлення
успішно надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено