Реєстрація права власності на землю (земельну ділянку) в Києві або Київській області

З 2013 державна реєстрація оформлення права власності на земельну ділянку змінилася. Тепер фактом підтвердження є не державний акт або свідоцтво про право власності, а Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. В такому реєстрі зазначаються всі головні відомості про земельну ділянку, такі як: кадастровий номер земельної ділянки, цільове призначення земельної ділянки, форму власності, наявні документи на ділянку (державний акт, свідоцтво і т.п.), площа та схематичний план ділянки, відомості про власника. Реєстраційні дії проводить державний реєстратор чи приватний нотаріус. Державна реєстрація земельної ділянки необхідна як фізичним, так і приватним особам.

Для чого необхідно оформлення землі?

Для безперешкодного розпорядження ділянкою власник повинен оформити землю, тобто зареєструвати право на землю. Після того, як уповноважені органи внесуть відомості про земельну ділянку в Державний реєстр, власник земельної ділянки отримує можливість відчужувати свою нерухомість в повному обсязі. Такими операціями відчуження може бути продаж ділянки, здача в оренду, дарування, тощо. Отримання дозвільної документації на будівництво передбачає пред'явлення, крім правовстановлюючої документації, документа про підтвердження реєстрації права на ділянку. Тобто, якщо ділянка не була зареєстрована в новому реєстрі, її потрібно туди внести, а потім погоджувати дозвільні документи на будівництво.

Наші головні переваги:

Безпека та конфіденційність
За роки роботи кожен з етапів максимально відточений, тому ми готові запропонувати ризики зведені до нуля.
Досвід наших співробітників
Наш штат складається з юристів по нерухомості, інженерів БТІ, землевпорядників, реєстраторів і тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі.
БЕЗ ЧЕРГ І ПРИХОВАНИХ ПЛАТЕЖІВ
Без черг, у кожного свій час для прийому. Без простоювання місяцями біля кабінетів держслужб. Ми завжди працюємо в рамках узгодженого бюджету.

Вартість реєстрації права власності на землю:

Вид послуги:Вартість:Термін виконання:
Реєстрація землівід 1 700 грндо 5 днівЗАМОВИТИ
Витяг з ДЗКвід 300 грн2-4 дніЗАМОВИТИ
Кадастровий номервід 4 500 грнвід 20 днівЗАМОВИТИ
КОНСУЛЬТАЦІЯБЕЗКОШТОВНО-ЗАМОВИТИ
Консультація по реєстрації земельної ділянкиМАРІЯ ЗІНЧЕНКО
юрист-консультант
(068)-098-11-68,
(063)-624-60-44
Дзвінок

*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.

Які документи потрібні для державної реєстрації права власності на земельну ділянку:

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Документ-підтвердження виникнення або переходу права власності та дану ділянку (наприклад, державний акт, договір купівлі-продажу, рішення суду, тощо).

Які документи потрібні для реєстрації новоствореної земельної ділянки:

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Документ, що посвідчує право власності на земельну ділянку до її поділу або об’єднання (крім випадків, коли право власності на таку земельну ділянку вже зареєстровано в Державному реєстрі прав);
  3. Рішення місцевого органу про передачу земельної ділянки у власність чи надання у постійне користування;
  4. Витяг з Державного земельного кадастру.

*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.

У випадку відмови в проведенні державної реєстрації, власникам земельної ділянки необхідно за допомогою землевпорядників сформувати земельну ділянку на підставі документації із землеустрою та присвоїти їй кадастровий номер, і тільки після цього буде проводитись реєстрація права власності на земельну ділянку.

Завдяки тому, що в нашому штаті працюють юристи із нерухомості, землевпорядники, геодезисти, реєстратори, ми готові надати свої послуги в якомога менші строки та запропонувати шляхи вирішення, якщо у Вас наявні проблемні питання по своїй ділянці.

Відповіді на популярні питання:

Скільки часу потрібно на оформлення об'єкта?
Це залежить від складності процедури оформлення. Близько 40% завдань виконуються до 2 тижнів, 35% - до 1 місяця, решта 25% - це найбільш складні питання - до 2-5 місяців.
Від чого залежить ціна на послуги?
Ціна залежить від таких факторів як: розташування об'єкта, метраж, наявності потрібних документів, складності і кількості етапів процедури.
Ви можете приїхати до нас на об'єкт
Бувають випадки, коли людина з різних причин не може прийти на консультацію або для укладення договору в офіс (робота або інші причини). Наш фахівець виїжджає до Вас абсолютно безкоштовно. Готові документи Ви отримуєте через кур'єра або Нову Пошту.
Ви можете прискорити процес реєстрації мого об'єкта?
За весь час роботи ми скоротили терміни виконання майже вдвічі, чим ми дуже пишаємося. Але бувають ситуації, коли в людини форс-мажор і йому потрібно провести реєстрацію ще швидше (шлюб, виїзд за кордон і т.д). У деяких випадках це неможливо. Але в інших ситуаціях ми можемо запропонувати звузити терміни, при цьому потрібно враховувати, що ціна за послугу може збільшитися.
У Вас є сертифікати?
Так, звичайно. У таких людей як інженери, проектанти, землевпорядники - у всіх є сертифікація. Це дуже важливо. З усіма документами Ви зможете ознайомитись у нас на місці.

Натисність зірку для оцінки

Середній рейтинг / 5. Кількість оцінок:

Вибачте, що пост не був Вам корисним

Будемо раді зауваженням

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Повідомлення надіслано
вверх

Зворотній дзвінок

Повідомлення надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено