Підготовка документів для продажу/дарування в Києві або області

У наш час операції з нерухомим майном відбуваються все частіше, а тому важливо знати, як відбувається підготовка документів для продажу/дарування нерухомості. На перший погляд може здатися, що головне знайти покупця, а документи це «справа десята», але не все так просто, як хотілося б.

Договір відчуження нерухомості

Підготовка пакету документів для продажу/дарування це завжди кропіткий процес. Зокрема, для оформлення договору відчуження через нотаріуса слід зібрати досить солідний перелік документів, але мало того, це не завжди стандартний список, який дається всім і кожному. Як правило, Вам доведеться відвідати БТІ, Державний земельний кадастр і т.д. У людини, яка не займається цим щодня, можуть виникнути певні труднощі.

Договір продажу нерухомості

При продажу нерухомості від правильно складеного пакета документів і його повноти, залежить швидкість здійснення угоди, а в деяких ситуаціях і успіх всієї операції.

Наші переваги:

Безпека - Понад усе!
За роки роботи кожен з етапів максимально відточений, тому ми готові запропонувати ризики зведені до нуля.
Професіоналізм і досвід наших співробітників
Наш штат складається із юристів з нерухомості, інженерів БТІ, архітекторів, проектантів і тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі.
Високі стандарти
Без черг, у кожного свій час для прийому. Без простоювання місяцями біля кабінету держслужб.

Вартість супровіду документів:

Вид послуги:Вартість:Термін виконання:
Супровідвід 2 000 грнІндивідуальноЗАМОВИТИ
КОНСУЛЬТАЦІЯБЕЗКОШТОВНО-ЗАМОВИТИ

*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості послуг.

Етапи продажу/дарування майна:

Процес продажу або дарування відбувається в два етапи, але незважаючи на це, процес досить об'ємний.

  • Підготування документів для продажу/дарування. На цьому етапі так само визначається, в якого нотаріуса буде відбуватися укладання угоди - приватного або державного;
  • Оформлення договору. Другий етап передбачає перевірку нотаріусом нерухомості на наявність обтяжень: арешту, іпотеки та ін., підписання договору, його реєстрацію, внесення змін до Держ. реєстру про нового власника нерухомості.

Які документи необхідно надати для супроводження угоди продажу/дарування в Києві або області:

Перелік документів залежить від виду об'єкта нерухомості, а також проблематики об'єкта. Проте мінімальними документами, які необхідні для проведення купівлі/продажу, наприклад для квартири, являються:

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Правовстановлюючий документ на об'єкт нерухомості;
  3. Технічний паспорт;
  4. Витяг з реєстру прав власників на нерухоме майно виданий в БТІ;
  5. Довідка про склад сім'ї та прописку;
  6. Незалежна експертна оцінка.

*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.

Від правильної підготовки документів для продажу/дарування залежить успіх задуманого і швидкість оформлення. Тому, щоб зберегти свій час, а іноді і нерви, радимо звернутися до нас за професійною допомогою. Ми знаємо що робити!

Відповіді на популярні питання:

Скільки часу потрібно на оформлення об'єкта?
Це залежить від складності процедури оформлення. Близько 40% завдань виконуються до 2 тижнів, 35% - до 1 місяця, решта 25% - це найбільш складні питання - до 2-5 місяців.
Від чого залежить ціна на послуги?
Ціна залежить від таких факторів як: розташування об'єкта, метраж, наявності потрібних документів, складності і кількості етапів процедури.
Ви можете приїхати до нас на об'єкт?
Бувають випадки, коли людина з різних причин не може прийти на консультацію або для укладення договору в офіс (робота або інші причини). Наш фахівець виїжджає до Вас абсолютно безкоштовно. Готові документи Ви отримуєте через кур'єра або Нову Пошту.
Ви можете прискорити процес реєстрації мого об'єкта?
За весь час роботи ми скоротили терміни виконання майже вдвічі, чим ми дуже пишаємося. Але бувають ситуації, коли в людини форс-мажор і йому потрібно провести реєстрацію ще швидше (шлюб, виїзд за кордон і т.д). У деяких випадках це неможливо. Але в інших ситуаціях ми можемо запропонувати звузити терміни, при цьому потрібно враховувати, що ціна за послугу може збільшитися.
У вас є сертифікати?
Так, звичайно. У таких людей як інженери, проектанти, землевпорядники - у всіх є сертифікація. Це дуже важливо. З усіма документами Ви зможете ознайомитись у нас на місці.

Натисність зірку для оцінки

Середній рейтинг / 5. Кількість оцінок:

Вибачте, що пост не був Вам корисним

Будемо раді зауваженням

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Повідомлення надіслано
вверх

Зворотній дзвінок

Повідомлення надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено