Декларація про готовність об'єкта до експлуатації

Декларація про готовність об'єкта до експлуатації є частиною пакету документів, необхідних для введення в експлуатацію об'єкта нерухомості (житлового, садового, дачного будинку, нежитлових будівель, реконструкції в квартирах та інших об'єктів).

Це передбачає, що раніше були отримані початкові дозвільні документи, такі як будівельний паспорт чи містобудівні умови та обмеження, а також повідомлення про початок будівельних робіт (дозвіл на будівництво).

 

У разі позитивного результату реєстрації, декларація про введення в експлуатацію дає замовнику будівництва можливість:

  • Присвоїти об'єкту поштову адресу;
  • Законно підключити комунікації (водопостачання, газопостачання, електропостачання);
  • Здійснити реєстрацію права власності.
 
Розрахувати вартість введення будинку в експлуатацію
Метраж

Район області або Київ

Нове будівництво чи реконструкція

Документи на землю

Проектна документація

Наявність будівельного паспорта

Наявність повідомлення про початок будівельних робіт

Наявність технічного паспорта



Подати декларацію про введення в експлуатацію.
СУЧАСНИЙ ПІДХІД ТА ВІДСУТНІСТЬ ЧЕРГ
Ми впровадили можливість розгляду документів онлайн, забезпечуючи вам зручність та ефективність. Також завдяки перенесенню частини робочих етапів до онлайн, Ви можете легко та ефективно здійснювати процеси, які раніше вимагали особистої присутності. Черги і довгі очікування біля кабінету державної служби стали минулим, оскільки тепер ми надаємо можливість кожному клієнту мати власний час для зустрічі.
Декларація про введення будинку в експлуатацію.
МИ НЕ БОЇМОСЯ СКЛАДНИХ СИТУАЦІЙ
Наш штат складається з юристів по нерухомості, інженерів БТІ, проектувальників, землевпорядників та тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
Перевірити декларацію про введення в експлуатацію.
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі.
Документи для введення в експлуатацію.
Без прихованих платежів
Ми завжди працюємо в рамках узгодженого бюджету по договірним відносинам. Кожен із етапів можливо перевірити онлайн на вебсторінках державних органів по номеру реєстрації.

Скільки коштує введення в експлуатацію:

Вид нерухомості:Вартість:Терміни:
Житловий/садовий/дачний будиноквід 8 000 грнвід 10 днівЗАМОВИТИ
Квартира (при реконструкції)від 8 000 грнвід 10 днівЗАМОВИТИ
Нежитловий об'єктвід 10 000 грнвід 10 днівЗАМОВИТИ
Технічний паспортвід 1 500 грнвід 3 днівЗАМОВИТИ
КОНСУЛЬТАЦІЯБЕЗКОШТОВНО-
nat2БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

МАРІЯ ЗІНЧЕНКО
юрист-консультант
(098)-624-60-44,
(063)-624-60-44

*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні, наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.

Як перевірити декларацію про введення об'єкта в експлуатацію?

  • Перевірити декларацію про введення об'єкта в експлуатацію можна на офіційному сайті Державної будівельної інспекції, у розділі декларативних і дозвільних документів на порталі державної електронної системи у сфері будівництва e -construction.gov.ua/reestri . Дивимося в розділі декларативних і дозвільних документів.

Введення будинку в експлуатацію без декларації про введення в експлуатацію неможливе згідно із законодавчими умовами України. Замовники будівництва часто можуть отримувати відмови в реєстрації.

Причини відмови в реєстрації декларації про введення в експлуатацію від державних органів можуть бути наступні:

  • Не надані всі необхідні документи при подачі;
  • Декларація містить помилки або недостовірну інформацію;
  • Декларація старого зразка;
  • Після перевірки контролюючими органами, об'єкт будівництва визнаний неготовим до введення в експлуатацію;
  • При зверненні контролюючого органу, виконавець (проектант, інженер) не підтвердив свої дані та ін.

Для оформлення пакету документів та подання декларації про введення в експлуатацію нам потрібні наступні документи:

  1. Копії паспорта та ІПН замовника будівництва;
  2. Копії документів на земельну ділянку;
  3. Повідомлення про початок будівництва (з номером реєстрації) або номер дозволу на будівництво;
  4. Технічний паспорт.

*Наші співробітники уточнять список необхідних документів перед початком робіт, щоб забезпечити достатність інформації та якісну консультацію.

Документ-сервіс «Unidoc» регулярно займається подачею документів до органів будівельної інспекції, завдяки чому ми накопичили значний досвід та звели до мінімуму ризики відмов. Ви більше не муситимете чекати кілька місяців та стояти у чергах.

Після аналізу всіх документів, ми зареєструємо декларацію про введення в експлуатацію з мінімальною вашою участю. Наступний етап – реєстрація вашого об'єкта нерухомості – також можна зробити через наш сервіс. Це економить ваш час на повторну подачу та аналіз документів. Все в одному місці: зручно, швидко та ефективно! Звертайтеся за безкоштовною консультацією.

Питання-відповідь:

Чи можливо розглянути документи онлайн?
Так, це можливо. Цей спосіб дозволяє економити час обох сторін та забезпечує ефективний аналіз питання. Після розгляду документів ми передзвонимо вам з готовою 'дорожньою картою'. Документи можна відправити через e-mail, Viber, Telegram або іншим зручним способом.
Скільки потрібно часу, щоб зареєструвати декларацію?
Тривалість процесу може різнитися в залежності від складності кожного індивідуального випадку. Орієнтовно 60% завдань здійснюються протягом 2 тижнів. Близько 30% випадків можуть потребувати до 1 місяця для вирішення, тоді як для найскладніших ситуацій, які складають приблизно 10%, може знадобитися від 1 до 6 місяців або навіть більше. Варто врахувати, що навіть досвідчені юристи іноді стикаються з відмовами при першій спробі реєстрації у складних справах, що пов'язано зі складнощами бюрократичних процесів.
Скільки коштує супровід реєстрації декларації?
Вартість залежить від кількох факторів, включаючи місце розташування об'єкта, його площу, а також від наявності необхідних документів. Ціна за цю послугу може коливатися: вона починається від 8 тисяч гривень і може досягати 15 тисяч гривень або навіть більше, залежно від конкретних обставин вашого випадку.
Ви будете проводити виїзд?
Якщо у вас немає технічного паспорта, наш інженер БТІ виїжджатиме для проведення обмірів. Після цього ми узгодимо обміри з вами онлайн через месенджери або електронну пошту.
Ви можете прискорити процес?
Прискорення процесу обмежене встановленими законодавчими рамками. Закон передбачає стандартний термін для реєстрації, який становить 10 днів. Наша робота завжди ведеться з орієнтацією на цей встановлений термін, щоб забезпечити своєчасне виконання ваших вимог.
У вас є сертифікати?
Так, всі наші фахівці, включаючи інженерів, проектантів та землевпорядників, мають відповідні сертифікати. Щоб переконатися в їх кваліфікації, наші клієнти можуть ознайомитися з цими документами особисто в нашому офісі або онлайн, перевіривши їх в реєстрі за номером сертифіката.

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Ваше повідомлення
успішно надіслано
вверх

Зворотний дзвінок

Ваше повідомлення
успішно надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено