Ввести в експлуатацію в Києві або Київській області
Зміст
- ➠ Навіщо введення в експлуатацію?
- ➠ Калькулятор вартості
- ➠ Введення в експлуатацію будинку
- ➠ Декларація про готовність об'єкта до експлуатації
- ➠ Безкоштовна консультація
Що ми маємо на увазі під фразою «введення в експлуатацію будинку»? Згідно з Законом України «Про регулювання будівельної діяльності», введення в експлуатацію нерухомості є обов'язковим для кожного будівельного об'єкта, незалежно від того, чи це новостворений об'єкт, чи був реконструйований існуючий.
Найбільш поширеними випадками, які вимагають введення нерухомості в експлуатацію, є наступні:
- Оформлення права власності. Без проходження процедури введення об'єкта нерухомості в експлуатацію ваша будова залишається або незавершеним будівництвом, або самобудом. Ви не можете зареєструвати на нього свої права, не можете зареєструвати своє місце проживання або місце трудової діяльності.Для отримання права власності на будинок або нежитловий об'єкт його обов'язково необхідно ввести в експлуатацію;
- Юридичні дії з нерухомістю. Якщо вам необхідно здати в оренду, продати, обміняти, подарувати нерухомість, і ваш об'єкт є самобудом, без введення його в експлуатацію це неможливо.
НАШІ ГОЛОВНІ ПЕРЕВАГИ:
Процес введення нерухомості в експлуатацію, згідно з чинним законодавством, здійснює Державна інспекція архітектури та містобудування України. Інспекція перевіряє відповідність споруди затвердженим будівельним нормам та стандартам, реєструє та надає підтвердження про готовність об'єкта до експлуатації.
Скільки коштує введення в експлуатацію?
Вид нерухомості: | Вартість: | Термін виконання: | |
---|---|---|---|
Житловий/садовий/дачний будинок | від 8 000 грн | від 14 днів | ЗАМОВИТИ |
Нежитловий об'єкт | від 10 000 грн | до 14 днів | ЗАМОВИТИ |
Технічний паспорт | від 2 400 грн | від 2 днів | ЗАМОВИТИ |
КОНСУЛЬТАЦІЯ | БЕЗКОШТОВНО | - | ЗАМОВИТИ |
Приклад зареєстрованої декларації на введення об'єкта в експлуатацію | Переглянути | ЗАМОВИТИ |
БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ МАРІЯ ЗІНЧЕНКОюрист-консультант | (098)-624-60-44, (063)-624-60-44 | ДЗВІНОК |
*Підсумкова вартість наших послуг у кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні до нас, наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості послуг.
Застосовуються наступні способи введення будівництва в експлуатацію:
- 1. Спрощений - використовується для будівництва нескладних архітектурних споруд (клас наслідків CC1 або будівництво за будівельним паспортом). До таких об'єктів відносяться: приватні житлові будинки, дачі, гаражі, господарські будівлі загальною площею до 500 м². Процедура включає: отримання будівельного паспорта (під час воєнного стану та на рік після його припинення, замість будівельного паспорта, реєструється схема намірів забудови за допомогою архітектора або інженера-проектувальника), реєстрацію повідомлення про початок будівельних робіт, отримання технічного паспорта, реєстрацію декларації про введення в експлуатацію, присвоєння поштової адреси та реєстрацію права власності.
- 2. Складний - застосовується для введення в експлуатацію у всіх інших випадках, а також для об'єктів класу наслідків CC2 та CC3. Для цього необхідно отримати містобудівні умови та обмеження, замовити проект з авторським і технічним наглядом, отримати дозвіл на виконання будівельних робіт, замовити виїзд інженера БТІ для отримання технічного паспорта, подати заяву про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта та отримати сертифікат. Далі відбувається присвоєння поштової адреси та реєстрація права власності на об'єкт.
ЯКІ ДОКУМЕНТИ НЕОБХІДНІ ДЛЯ ВВЕДЕННЯ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ БУДИНКУ, САМОБУДУ ЧИ ІНШОГО ВИДУ НЕРУХОМОСТІ:
Перелік необхідних документів залежить від типу нерухомості та специфіки споруди. Основні документи, які зазвичай потрібні, включають:
- Паспорт та ІПН;
- Технічний паспорт;
- Документи на земельну ділянку (наприклад, витяг з Державного реєстру речових прав, Державний акт, свідоцтво про право власності, договір дарування);
- Документи на об'єкт (у разі реконструкції), такі як договір дарування, купівлі-продажу, свідоцтво, витяг з Державного реєстру речових прав;
- Будівельний паспорт (зареєстрована схема намірів забудови) або містобудівні умови та обмеження;
- Повідомлення про початок будівельних робіт або дозвіл на будівництво та інші.
*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.
Якщо вам потрібно ввести в експлуатацію будинок, нежитлову будівлю або самовільне будівництво, наш документ-сервіс «Unidoc» надасть повний супровід на всіх етапах оформлення нерухомості.
*Документ, який підтверджує проходження процедури введення в експлуатацію, може бути представлений у вигляді декларації про готовність (для об'єктів класу наслідків CC1) або сертифіката (для об'єктів класу наслідків CC2, CC3).