Узаконити реконструкцію в Києві або області
Дуже часто проектувальники не можуть передбачити, як вам буде зручно розташовуватися в своїй квартирі або як краще спроектувати офісне приміщення, щоб люди в ньому почувалися комфортно. У такому випадку ви починаєте креслити у себе в голові, як зробити так, щоб у своєму житлі або на робочому місці отримати більше місця і зробити перебування в приміщенні дійсно приємним. І починається: з'єднання кімнат, поділ, вибивання перегородок, створення окремого входу і т.д. Для узаконення реконструкції важливо розуміти, що кожна зміна, що ви плануєте чи вже зробили, може мати значний вплив на структуру, безпеку та функціональність вашого житла чи офісного простору.
НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ ВИПАДКИ, ДЛЯ ЯКИХ ПОТРІБНО ОТРИМУВАТИ ДОКУМЕНТИ НА РЕКОНСТРУКЦІЮ:
- Прибудови та надбудови до приватних будинків.
- Втручання в несучі стіни в квартирі, будинку, нежитловому приміщенні (знесення, отвори, дверні прорізи тощо).
- Об'єднання двох квартир по горизонталі або вертикалі.
- Знесення підвіконня між кухнею (кімнатою) і балконом або лоджією.
- Облаштування вхідної групи та інші зміни.
- Зміна функціонального призначення приміщень. Наприклад, переведення житлової квартири в комерційне або офісне приміщення тощо.
Скільки коштує узаконити реконструкцію:
Вид послуги: | Вартість: | Термін виконання: | |
---|---|---|---|
Узаконення реконструкції | від 45 000 грн | від 30 днів | ЗАМОВИТИ |
Узаконення перепланування | від 3 000 грн | до 10 днів | ЗАМОВИТИ |
Узаконення самобуду | від 11 000 грн | від 25 днів | ЗАМОВИТИ |
Технічний паспорт | від 2 000 грн | від 3 днів | ЗАМОВИТИ |
КОНСУЛЬТАЦІЯ | БЕЗКОШТОВНО | - | ЗАМОВИТИ |
Сумніваєтеся в тому, реконструкція у Вас чи перепланування? | Замовте консультацію і розрахунок вартості | - | ЗАМОВИТИ |
Приклад зареєстрованої декларації (CC1 клас наслідків) після реконструкції квартири | Переглянути | ЗАМОВИТИ |
МАРІЯ ЗІНЧЕНКОюрист-консультант | (098)-624-60-44, (063)-624-60-44 | ДЗВІНОК |
*Підсумкова вартість наших послуг у кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на основі трудовитрат наших фахівців та складності проекту. При зверненні, наші спеціалісти готують комерційну пропозицію, яка включає точний розрахунок вартості наших послуг.
ЧОМУ ВАЖЛИВО ОТРИМАТИ ДОКУМЕНТИ НА РЕКОНСТРУКЦІЮ:
- Штраф від місцевої влади або ДІАМ: Незаконна реконструкція може призвести до штрафів.
- Неможливість продати/подарувати: Без відповідних документів ці дії стають неможливими.
- Забезпечення законності реконструкції: Наявність усіх необхідних документів та дозволів забезпечує, що ремонтні роботи виконуються відповідно до законодавства.
- Уникнення конфліктів з сусідами та місцевою громадою: Офіційне узаконення допоможе уникнути спорів, пов'язаних зі змінами у будівлі.
- Запобігання проблемам при страхуванні та кредитуванні: Незаконні зміни можуть призвести до відмови в страхуванні або отриманні кредитів під заставу нерухомості.
- Підтримання вартості нерухомості: Узаконена реконструкція може підвищити ринкову вартість, тоді як незаконні зміни можуть її знизити.
ЯКІ ДОКУМЕНТИ НЕОБХІДНІ ДЛЯ УЗАКОНЕННЯ РЕКОНСТРУКЦІЇ :
Перелік документів для легалізації реконструкції залежить від виду об'єкта нерухомості та характеру запланованих робіт. Основні необхідні документи включають:
- Паспорт та ідентифікаційний код (ІПН) власника об'єкта.
- Документи на земельну ділянку: Можуть включати державний акт, свідоцтво про право власності, договір дарування тощо.
- Документи на об'єкт нерухомості: Включають договір дарування, купівлі-продажу, свідоцтво про право власності, наявний проект, старий технічний паспорт та інші відповідні документи.
*Важливо звернутися до наших спеціалістів для уточнення повного переліку документів, необхідних для подання, з метою забезпечення достатності інформації та отримання якісної консультації перед початком робіт.
ЕТАПИ УЗАКОНЕННЯ РЕКОНСТРУКЦІЇ:
- Отримання будівельного паспорта (реєстрація схеми намірів забудови) або містобудівних умов та обмежень (у разі необхідності).
- Виготовлення та реєстрація проектної документації (за потреби).
- Проведення авторського і технічного нагляду (у разі необхідності).
- Подання повідомлення про початок будівельних робіт і отримання дозволу від ДІАМ (Державна інспекція архітектури та містобудування).
- Проведення технічної інвентаризації об'єкта і виготовлення технічного паспорту.
- Подання декларації в ДІАМ для введення об'єкта нерухомості в експлуатацію.
- Реєстрація права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (внесення змін).
*Ми радимо отримати професійну консультацію від наших спеціалістів або в органах містобудування та архітектури перед початком будь-яких реконструкційних робіт чи перед початком оформлення документів, оскільки етапність процесу може суттєво відрізнятися в залежності від конкретних вимог та складності проекту.
Важливо усвідомлювати, що перепланування та реконструкція мають різні правові та технічні аспекти. Для перепланування часто не потрібне спеціальне узгодження, в той час як реконструкція зазвичай вимагає офіційного дозволу та ретельної підготовки документації для введення зміненого об'єкта в експлуатацію.
Згідно з Порядком виконання будівельних робіт, реконструкція є одним із видів будівельних робіт. Таким чином, процес оформлення документів на реконструкцію житлового або нежитлового приміщення не відрізняється від початку нового будівництва. Процедура оформлення залежить від типу нерухомості (квартира, будинок, комерційна нерухомість тощо) та класу наслідків (CC1-CC3).
Наш документ-сервіс допоможе вам у професійній підтримці та оформленні необхідних документів на реконструкцію. Ми працюємо як з простими, так і зі складними об'єктами. Всі етапи оформлення виконуються вчасно, а наші фахівці позбавлять вас від непотрібної бюрократії, тривалих термінів та зайвих фінансових витрат.