Узаконити гараж в Києві або області

На сьогоднішній день, гараж без документів - це не новина. Легалізація документів на гараж можлива не завжди. Все залежить від місця розташування та наявності законних підстав на будівництво або узаконення гаража. Нижче ми розглянемо кілька найбільш частих варіантів, в яких потрібно узаконити гараж або побудувати об'єкт на вільній ділянці.

Наші переваги:

Безпека - Понад усе!
За роки роботи кожен з етапів максимально відточений, тому ми готові запропонувати ризики зведені до нуля.
Професіоналізм і досвід наших співробітників
Наш штат складається з юристів по нерухомості, інженерів БТІ, архітекторів, проектантів і тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі.
Високі стандарти
Без черг, у кожного свій час для прийому. Без простоювання місяцями біля кабінету держслужб.

Вартість узаконення гаража:

Вид нерухомості:Вартість:Термін виконання:
Гаражвід 12 000 грндо 35 днівЗАМОВИТИ
КОНСУЛЬТАЦІЯБЕЗКОШТОВНО-ЗАМОВИТИ

*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні, наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.

Чому важливо узаконити гараж в Києві або області?

  • Штраф від місцевої влади або ДАБІ;
  • Неможливість продати/подарувати/залишити в спадок/використовувати як заставу;
  • Незаконний об'єкт можуть просто знести влади без всяких судових розглядів.

Які документи необхідні, щоб узаконити гараж в Києві або області:

Перелік документів для легалізації відрізняється в залежності від виду об'єкта нерухомості, а так же проблематики споруди. Проте мінімальними документами, які необхідні для узаконення нерухомості являються:

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Установчі документи (для юридичних осіб);
  3. Будь-які наявні документи на земельну ділянку;
  4. Будь-які наявні документи на даний об'єкт нерухомості (самобуд).

*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.

Варіанти узаконення гаража:

    1. Гараж зведений у дворі багатоквартирного будинку. Це найбільш важкий з точки зору його легалізації варіант. У цьому випадку буде потрібно дозволу районної адміністрації, яка просто може відмовити під приводом, що це не передбачено проектом на будинок. Крім того може знадобитися дозвіл проживають в будинку людей, що вони не проти такого гаража. Після отримання дозволу (якщо воно буде отримано), необхідно розробити проектну документацію, погодити її в відділі архітектури. У більшості випадків такий варіант можна назвати неможливим;
    2. Гараж зведений на ділянці в приватному секторі. У цьому випадку завдання узаконення гаража кілька спрощується в сенсі, що простіше отримати необхідний дозвіл. Якщо на земельній ділянці стоїть Ваш будинок, і в його будівельному паспорті була внесена гараж, тоді потрібно отримувати дозвільні документи з нуля. А саме, замовити будівельний паспорт, подати повідомлення про початок будівельних робіт, замовити технічний паспорт, а потім подати декларацію про введення в експлуатацію. Наостанок - реєстрація права власності на об'єкт.
    3. Гараж знаходиться в гаражному кооперативі. Потрібно мати документи на землю. Земля може бути або в приватній власності, або у власності кооперативу, можливо в оренді. Потрібно уточнити статут гаражного кооперативу, існують обмеження при будівництві гаража. Потрібно отримати з кооперативу довідку про те, що Ви перебуваєте в такому об'єднанні. При реконструкції або будівництві відбувається легалізація декларативним способом. Потрібно отримувати документи в архітектурі: будівельний паспорт, повідомлення про початок будівельних робіт, технічний паспорт, декларацію про введення в експлуатацію.

Легалізація гаража є непростою процедурою. І щоб гарантовано домогтися успіху ми рекомендуємо звернутися до фахівців, у яких за плечима досвід ведення таких справ.

Відповіді на популярні питання:

Скільки часу потрібно на оформлення об'єкта?
Це залежить від складності процедури оформлення. Близько 40% завдань виконуються до 2 тижнів, 35% - до 1 місяця, решта 25% - це найбільш складні питання - до 2-5 місяців.
Від чого залежить ціна на послуги?
Ціна залежить від таких факторів як: розташування об'єкта, площі, наявності потрібних документів, складності і кількості етапів процедури.
Ви можете приїхати до нас на об'єкт?
Бувають випадки, коли людина з різних причин не може прийти на консультацію або для укладення договору в офіс (робота або інші причини). Наш фахівець виїжджає до Вас абсолютно безкоштовно. Готові документи Ви отримуєте через кур'єра або Нову Пошту.
Ви можете прискорити процес реєстрації мого об'єкта?
За весь час роботи ми скоротили терміни виконання майже вдвічі, чим дуже пишаємося. Але бувають ситуації, коли в людини форс-мажор і їй потрібно провести реєстрацію ще швидше (шлюб, виїзд за кордон і т.д). У деяких випадках це неможливо. Але в інших ситуаціях ми можемо запропонувати зменшити терміни, при цьому потрібно враховувати, що ціна за послугу може збільшитися.
У Вас є сертифікати?
Так, звичайно. У таких людей як інженери, проектанти, землевпорядники - у всіх є сертифікація. Це дуже важливо. З усіма документами Ви зможете ознайомитись у нас в офісі.

Натисність зірку для оцінки

Середній рейтинг / 5. Кількість оцінок:

Вибачте, що пост не був Вам корисним

Будемо раді зауваженням

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Повідомлення надіслано
вверх

Зворотній дзвінок

Повідомлення надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено