Реєстрація права власності на квартиру в Києві або області

Кінцевим етапом всіх правових дій з квартирою є реєстрація права власності. Тільки після цієї процедури Ви зможете стати повноцінним власником нерухомості і розпоряджатися нею на свій розсуд. Для того, щоб процедура оформлення права власності на квартиру пройшла швидко і ефективно необхідно знати послідовність дій.

Випадки бувають різними, список необхідних документів та процедура може відрізнятися:

  • Ви придбали квартиру в новоствореному будинку і потрібно зареєструвати право власності;
  • Ви являєтесь власником своєї нерухомості і потрібно здійснити реєстрацію квартири після перепланування чи реконструкції з новими площами та іншими змінами;
  • Вам потрібно оформити квартиру по договору купівлі-продажу чи заповісти нерухомість нащадкам та інші.
Розрахувати вартість реєстрації права власності
Тип нерухомості

Вид реєстрації

Район Києва

Наявність технічного паспорта


 

Процедуру державної реєстрації нерухомості в обов'язковому порядку повинні проводити як фізичні, так і юридичні особи. Відповідно перелік документів для них буде відрізнятися. Необхідно знати, що постановою Кабінету Міністрів №17 в на початку 2015 року Укрдержреєстр було ліквідовано і його правонаступником стало Міністерство юстиції України. Для здійснення реєстрації нерухомості був створений орган - Департамент державної реєстрації. Крім цього, рядом реєстраційних повноважень наділені нотаріуси.

Поетапна інструкція з оформлення права власності на квартиру:

  • 1. Підготовка і подача документів. Щоб зареєструвати квартиру в Києві або Київській області, необхідно підготувати пакет документів встановленої форми в Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) м.Києва або в регіональний ЦНАП Київської області чи нотаріусу, який також має право реєструвати;
  • 2. Результат розгляду. ЦНАП (нотаріус) виносить рішення терміном від двох годин до п'яти робочих днів;
  • 3. Реєстрація права власності на квартиру. Позитивним результатом розгляду документів ЦНАП (нотаріуса) є отримання Витягу з Державного Реєстру речових прав на нерухоме майно з відповідною в ньому інформацією про реєстрацію права власності на об'єкт нерухомості.
Безпека - Понад усе
За роки роботи кожен з етапів максимально відточений, тому ми готові запропонувати ризики зведені до нуля.
Досвід наших співробітників
Наш штат складається з юристів по нерухомості, інженерів БТІ, нотаріусів, проектантів і тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі.
Високі стандарти
Без черг, у кожного свій час для прийому. Без простоювання місяцями біля кабінетів держслужб.

Вартість реєстрації права власності на квартиру:

Вид нерухомості:Вартість:Термін виконання:
Квартира/будиноквід 2 500 грндо 5 днівЗАМОВИТИ
Нежитловий об'єктвід 3 000 грндо 5 днівЗАМОВИТИ
Технічний паспортвід 900 грн1-3 дніЗАМОВИТИ
КОНСУЛЬТАЦІЯБЕЗКОШТОВНО-ЗАМОВИТИ
nat2МАРІЯ ЗІНЧЕНКО
юрист-консультант
(068)-098-11-68,
(063)-624-60-44
Дзвінок

*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні, наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.

Які документи необхідні, щоб провести реєстрацію власності на квартиру в Києві або області:

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Установчі документи (для юридичної особи);
  3. Технічний паспорт;
  4. Договір дарування, міни, купівлі-продажу та інші документи на об'єкт нерухомості.

*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.

Проблеми, що виникають під час реєстрації нерухомості:

Для того, щоб пройти процедуру оформлення права власності на нерухомість та отримати позитивний результат, необхідно регулярно стежити за змінами в законодавстві. Пропустивши ці зміни, Ви ризикуєте витратити час і отримати відмову, тому що державний реєстратор вкаже на відсутність будь-якого документа. Ще однією важливою проблемою в процесі оформлення є черги до державного реєстратора. У чергах люди витрачають дорогоцінний час і часто не отримують результат з першого разу. Щоб таких проблем не виникало, рекомендуємо звертатися до кваліфікованих фахівців, які максимально швидко допоможуть зареєструвати майно. Крім того, бувають спірні ситуації, коли самому власнику необхідно в судовому порядку визнавати своє право власності на нерухомість.

Наш документ-сервіс має великий досвід у вирішенні питань по реєстрації нерухомості та визнання права власності. Звернувшись за допомогою, Вам буде надана не тільки зрозуміла консультація щодо законодавчої бази, але і вибраний оптимальний та максимально швидкий варіант вирішення проблеми.

Бажаєте, щоб процедура реєстрації права власності на квартиру пройшла максимально швидко? Наш документ-сервіс може допомогти Вам з цим питанням. Ми надаємо послуги на будь-якому етапі оформлення, а також надаємо ряд додаткових послуг, що стосуються юридичного супроводу операцій з нерухомістю.

Відповіді на популярні питання:

Скільки часу потрібно на оформлення об'єкта?
Це залежить від складності процедури оформлення. Близько 40% завдань виконуються до 2 тижнів, 35% - до 1 місяця, решта 25% - це найбільш складні питання - до 2-5 місяців.
Від чого залежить ціна на послуги?
Ціна залежить від таких факторів як: розташування об'єкта, площі, наявності потрібних документів, складності і кількості етапів процедури.
Ви можете приїхати до нас на об'єкт?
Бувають випадки, коли людина з різних причин не може прийти на консультацію або для укладення договору в офіс (робота або інші причини). Наш фахівець виїжджає до Вас абсолютно безкоштовно. Готові документи Ви отримуєте через кур'єра або Нову Пошту.
Ви можете прискорити процес реєстрації мого об'єкта?
За весь час роботи ми скоротили терміни виконання майже вдвічі, чим дуже пишаємося. Але бувають ситуації, коли в людини форс-мажор і їй потрібно провести реєстрацію ще швидше (шлюб, виїзд за кордон і т.д). У деяких випадках це неможливо. Але в інших ситуаціях ми можемо запропонувати зменшити терміни, при цьому потрібно враховувати, що ціна за послугу може збільшитися.
У Вас є сертифікати?
Так, звичайно. У таких людей як інженери, проектанти, землевпорядники - у всіх є сертифікація. Це дуже важливо. З усіма документами Ви зможете ознайомитись у нас в офісі.

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Повідомлення надіслано
вверх

Зворотній дзвінок

Повідомлення надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено