Дозвіл на будівництво в Києві або Київській області

Як відомо, перед початком забудови необхідно отримати відповідний дозвіл, який дасть Вам законну підставу на будівництво нерухомості. Дозвіл на будівництво будинку (житлового, дачного, садового та ін.) чи нежитлового об'єкта являє собою певний пакет документів, які дають власнику земельної ділянки право на будівництво в межах його території. Варто відзначити, що дозвіл на будівництво в Києві або області необхідно отримувати незалежно від того, до житлового чи нежитлового фонду буде відноситися запланований об'єкт нерухомості.

Випадки, в яких ви можете зіткнутися з необхідністю отримання дозволу на будівництво:

  • якщо Ви запланували будівництво нової побудови;
  • у випадках, коли планується реконструкція вже збудованої побудови;
  • під час узаконення об'єктів самовільної забудови та інші.

Наші головні переваги:

Безпечне отримання дозволу на будівництво
Безпека та конфіденційність
За роки роботи кожен з етапів максимально відточений, тому ми готові запропонувати ризики зведені до нуля.
Швидко отримати дозвіл на будівництво
МИ НЕ БОЇМОСЯ СКЛАДНИХ СИТУАЦІЙ
Наш штат складається з юристів із нерухомості, інженерів БТІ, архітекторів, землевпорядників, реєстраторів, і тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
Отримати дозвіл на будівництво приватного будинку від сертифікованих фахівців
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі.
Отримати дозвіл на будівництво житлового будинку без черг
Без черг і прихованих платежів
Без черг, у кожного свій час для прийому. Без простоювання місяцями біля кабінетів держслужб. Ми завжди працюємо в рамках узгодженого бюджету.

Вартість отримання дозволу на будівництво:

Вид документа: Вартість: Термін виконання:
Повідомлення (< 300м2) від 5 000 грн від 10 днів ЗАМОВИТИ
Будівельний паспорт
(< 300м2)
від 8 000 грн до 20 днів ЗАМОВИТИ
Дозвіл на будівництво від 6 000 грн від 10 днів ЗАМОВИТИ
Містобудівні умови
(> 300м2)
Індивідуально Індивідуально ЗАМОВИТИ
КОНСУЛЬТАЦІЯ БЕЗКОШТОВНО -
дозвіл на будівництво будинку Приклад зареєстрованого повідомлення на виконання будівельних робіт
Переглянути ЗАМОВИТИ
nat2 БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

НАТАЛІЯ МАРКОВА
юрист-консультант
(068)-098-11-68,
(063)-624-60-44

*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні, наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.

Які документи необхідно зібрати, щоб отримати дозвіл на будівництво (повідомлення про початок будівельних робіт) в Києві або області:

Перелік документів для отримання дозволу на будівництво будинку, дозволу на будівництво нежитлової будівлі або іншого виду споруди відрізняється. Все залежить від характеристики об'єкта нерухомості, а також проблематики споруди (документи по землі і т.д.). Проте мінімальний список документів, який необхідний для дозволу на будівництво, являється:

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Установчі документи (для юридичних осіб);
  3. Документи на земельну ділянку (з присвоєним кадастровим номером);
  4. Проект (при необхідності);
  5. Будівельний паспорт або містобудівні умови (при необхідності).

*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.

Дозволи на будівництво в Києві (області) видаються не моментально і в більшості випадків необхідна допомога фахівців, які спеціалізуються на операціях з нерухомістю. На підставі Закону про містобудівну діяльність, ст. 26, існує 6 етапів:

  1. Початкові дані. Отримання будівельного паспорта для малих забудов, що проходять за спрощеним порядком. Або отримання містобудівних умов і обмежень для більш складних об'єктів, від 300 м2 і ті що підпадають під класи наслідків CC1, CC2, CC3 (у визначених ситуаціях). Необхідний збір вихідних даних - інформація в письмовому вигляді, що містить дані про поточний стан земельної ділянки та його особливості, які повинні бути враховані при подальшому проектуванні будівельних робіт;
  2. Проектна документація. При будівництві нерухомості, яка попадає під спрощений порядок, проектна документація є необов'язковим етапом. В інших випадках створенням проекту займається тільки ліцензована організація, яка розраховує розміри, необхідну кількість будматеріалів, терміни будівництва споруди і т.д. Так само, створення проекту обов'язково ґрунтується на інформації, отриманої на першому етапі;
  3. Затвердження. Замовник будівництва погоджує проектну документацію. Якщо така документація розроблялася за державні кошти, тоді затвердження здійснюють держоргани;
  4. Підготовчі та будівельні роботи. Згідно із законом, цей етап здійснюється тільки після повідомлення в ДАБІ про початок будівельних робіт;
  5. Прийом в експлуатацію. Об'єкти CC1 класу наслідків та об'єкти по будівельному паспорту подають декларацію в ДАБІ про те, що об'єкт готовий до прийняття в експлуатацію. Введення в експлуатацію об'єктів CC2 і CC3 класу наслідків, та комплексів будівель, до складу яких входять об'єкти різних класів наслідків здійснюється на підставі Акту про готовність, шляхом видачі сертифіката органом Державної архітектурно-будівельної інспекції;
  6. Отримання права власності на нерухомість. Витяг з Реєстру прав власності на нерухоме майно, який підтверджує право власності на нерухомість, видається держреєстратором або нотаріусом на підставі декларації або наданого сертифіката про готовність, отриманого в ДАБІ.

Завдяки досвіду нашого документ-сервісу Ви отримуєте 100% гарантію в отриманні позитивної відповіді під час розгляду справи. Крім того, ми завжди намагаємося максимально скоротити терміни виконання замовлення, адже розуміємо, що час - це гроші наших клієнтів.

Відповіді на популярні питання:

Скільки часу потрібно на оформлення об'єкта?
Це залежить від складності процедури оформлення. Близько 40% завдань виконуються до 2 тижнів, 35% - до 1 місяця, решта 25% - це найбільш складні питання - до 2-5 місяців.
Від чого залежить ціна на послуги?
Ціна залежить від таких факторів як: розташування об'єкта, площі, наявності потрібних документів, складності і кількості етапів процедури.
Ви можете приїхати до нас на об'єкт?
Бувають випадки, коли людина з різних причин не може прийти на консультацію або для укладення договору в офіс (робота або інші причини). Наш фахівець виїжджає до Вас абсолютно безкоштовно. Готові документи Ви отримуєте через кур'єра або Нову Пошту.
Ви можете прискорити процес реєстрації мого об'єкта?
За весь час роботи ми скоротили терміни виконання майже вдвічі, чим дуже пишаємося. Але бувають ситуації, коли в людини форс-мажор і їй потрібно провести реєстрацію ще швидше (шлюб, виїзд за кордон і т.д). У деяких випадках це неможливо. Але в інших ситуаціях ми можемо запропонувати зменшити терміни, при цьому потрібно враховувати, що ціна за послугу може збільшитися.
У Вас є сертифікати?
Так, звичайно. У таких людей як інженери, проектанти, землевпорядники - у всіх є сертифікати. Це дуже важливо. З усіма документами Ви зможете ознайомитись у нас в офісі.

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Повідомлення надіслано

Зворотній дзвінок

Повідомлення надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено