Отримати дозвіл на перепланування в Києві або області

На сьогоднішній день багато хто замислюються про те, як зробити свою квартиру більш затишною або практичною, адже старе розташування кімнат не завжди найвдаліше і в голові виникають тисячі ідей як зробити краще. Якщо Ви все-таки зважилися на цей крок, рекомендуємо робити це за законом - отримати дозвіл на перепланування.

Це дозволить Вам уникнути можливих неприємних наслідків в майбутньому, адже незаконні перепланування тягнуть за собою і Адміністративну, і Кримінальну відповідальність. Звичайно, є люди, які дізнавшись, що це досить трудомісткий і тривалий процес, вирішують спочатку зробити ремонтні роботи, а вже потім зайнятися узаконенням змін або відкладають цю справу в довгу шухляду. Що тягне за собою тільки проблеми, а не рішення ситуації.

В яких випадках не потрібно отримувати дозвіл на майбутнє перепланування і відповідно в подальшому його узаконювати:

  • Перепланування, при яких не зменшується і не збільшується житлова площа приміщення і не зачіпаються несучі конструкції;
  • Перепланування, пов'язані зі збільшенням житлової площі за рахунок демонтажу перегородок, камінів і т.д.
Розрахувати вартість дозволу на перепланування
Ваш об'єкт

Де знаходиться

Вид перепланування

Проектна документація

Ви уже зробили чи плануєте

Наявність правовстановлюючих документів на об'єкт

Наявність технічного паспорта


 

У більшості випадків, перепланування може перерости в поняття реконструкції. У такому варіанті отримання дозволу є обов'язковим. Потрібно подавати дозвільний пакет документів в органи архітектури. Документи відрізняються від складності реконструкції. Це може бути як звичайне перепланування, так і реконструкція по класу наслідків CC1, СС2. Радимо отримати консультацію в інженерів БТІ, проектантів або юристів. Як правило, така консультація є безкоштовною, але вона вбереже Вас від непотрібних дій і гарантуватиме безпеку проведених дій.

Безпечне отримання дозволу на перепланування.
Безпека та відсутність черг
Ми реагуємо на сьогоднішні виклики. Носіння маски у приміщенні при консультаціях, постійна дезінфекція, наявність антисептиків та захисних масок для персоналу та клієнтів. Онлайн розгляд документів. Без черг і простоювання місяцями біля кабінету держслужб, у кожного свій час для прийому.
Дозвіл на перепланування з гарантією.
Професіоналізм і досвід наших співробітників
Наш штат складається з юристів по нерухомості, інженерів БТІ, архітекторів, проектантів і тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
Дозвіл і легалізація перепланування сертифікованими фахівцями.
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі.
Отримати дозвіл на перепланування без черг.
БЕЗ ПРИХОВАНИХ ПЛАТЕЖІВ
Ми завжди працюємо в рамках узгодженого бюджету по договірним відносинам.

Скільки коштує отримати дозвіл на перепланування:

Вид нерухомості:Вартість:Термін виконання:
Квартира / будиноквід 5 000 грндо 10 днівЗАМОВИТИ
Комерційна будівлявід 7 000 грндо 14 днівЗАМОВИТИ
Технічний паспортвід 900 грн1-3 дніЗАМОВИТИ
Інший об'єктІндивідуальноІндивідуальноЗАМОВИТИ
КОНСУЛЬТАЦІЯБЕЗКОШТОВНО-
Консультація - Як отримати дозвіл на перепланування.МАРІЯ ЗІНЧЕНКО
юрист-консультант
(068)-098-11-68,
(063)-624-60-44

*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні, наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.

Чому важливо отримати документи на перепланування по Києву або області:

  • Штраф від місцевої влади або ДАБІ;
  • Неможливість продати/подарувати/залишити в спадок/використовувати як заставу.

Які документи необхідні, щоб отримати дозвіл на перепланування в Києві або області:

Перелік документів для легалізації перепланування залежить від виду об'єкта нерухомості, а також проблематики споруди. Проте мінімальний список документів, які необхідні для отримання дозволу, являються:

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Установча документація (для юридичних осіб);
  3. Правовстановлюючі документи на об'єкт нерухомості;
  4. Старий техпаспорт (при наявності).

*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.

Етапи отримання технічного паспорта після перепланування нерухомості:

По завершенні ремонтних робіт слід отримати новий техпаспорт на нерухомість. Для отримання необхідно:

  1. Зателефонувати або залишити заявку на сайті;
  2. Призначити дату зустрічі з інженером БТІ, яка буде зручною для Вас;
  3. Надати йому наявний пакет документів на Ваш об'єкт (правовстановлюючі, паспорт і код ІПН);
  4. Дати можливість проведення на об'єкті необхідних замірів;
  5. Отримати готовий техпаспорт у нас в офісі. Якщо немає можливості під'їхати, Ви можете отримати технічний паспорт на нерухомість через кур'єра або на відділенні Нової пошти.

Для отримання дозволу на перепланування Ви можете звернутися в наш документ-сервіс. Наші юристи та інженери пройдуть за Вас всі етапи процедури, заощадивши Вам час, нерви і не потрібні фінансові витрати.

Відповіді на популярні питання:

Скільки часу потрібно на оформлення об'єкта?
Це залежить від складності процедури оформлення. Близько 40% завдань виконуються до 2 тижнів, 35% - до 1 місяця, решта 25% - це найбільш складні питання - до 2-5 місяців.
Від чого залежить ціна на послуги?
Ціна залежить від таких факторів як: розташування об'єкта, площі, наявності потрібних документів, складності і кількості етапів процедури.
Ви можете приїхати до нас на об'єкт?
Бувають випадки, коли людина з різних причин не може прийти на консультацію або для укладення договору в офіс (робота або інші причини). Наш фахівець виїжджає до Вас абсолютно безкоштовно. Готові документи Ви отримуєте через кур'єра або Нову Пошту.
Ви можете прискорити процес реєстрації мого об'єкта?
За весь час роботи ми скоротили терміни виконання майже вдвічі, чим дуже пишаємося. Але бувають ситуації, коли в людини форс-мажор і їй потрібно провести реєстрацію ще швидше (шлюб, виїзд за кордон і т.д). У деяких випадках це неможливо. Але в інших ситуаціях ми можемо запропонувати зменшити терміни, при цьому потрібно враховувати, що ціна за послугу може збільшитися.
У Вас є сертифікати?
Так, звичайно. У таких людей як інженери, проектанти, землевпорядники - у всіх є сертифікація. Це дуже важливо. З усіма документами Ви зможете ознайомитись у нас в офісі.

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Ваше повідомлення
успішно надіслано
вверх

Зворотній дзвінок

Ваше повідомлення
успішно надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено