Експертна оцінка нерухомості в Києві або області

Ви отримали в спадок квартиру, і Вам потрібно заплатити податки? Можливо, хочете продати нерухомість, але не впевнені, що Ваша ціна буде конкурентоспроможною? Для цих випадків потрібна експертна оцінка нерухомості .

Оцінка майна - як це і коли?

Оцінка майна, в т.ч. нерухомості - це експертне визначення актуальної ринкової, відновної або ліквідаційної вартості об'єкта. Включає в себе:

  • Визначення матеріальної вартості об'єкта. Наприклад, квадратура і стан приміщення;
  • Визначення ринкової вартості нерухомості, т. Е. Встановлення ціни відповідно до аналогічними поточними пропозиціями;
  • Визначення інвестиційного потенціалу, тобто скільки коштів може принести об'єкт;
  • Оцінка ліквідаційних витрат;
  • Кадастрова вартість - податкова оцінка.

сКадастрова вартість - податкова оцінка:

Метод проведення оцінки нерухомого майна різний, в залежності від типу об'єкта, цілей його використання і шляхів отримання.

Випадок перший - спадкове майно. При отриманні спадщини, спадкоємці повинні заплатити обов'язковий податок, розмір якого буде залежати від вартості оцінки.

Випадок другий - оформлення угоди купівлі-продажу. При продажу квартири або іншого виду нерухомості, слід визначити її ринкову ціну. Зробити це самостійно неможливо. Адже для цього потрібно мати сертифікат експерта оцінювача.

Випадок третій - отримання кредитних коштів під заставу нерухомості. Як показує практика, банківській установі потрібно дати визначення інвестиційної вартості нерухомості. Без оцінки вартості сума кредиту буде зменшена або його отримання стане неможливим.

Наші переваги:

Безпека - Над усе!
За роки роботи кожен з етапів максимально відточений, тому ми готові запропонувати ризики зведені до нуля.
Професіоналізм і досвід наших співробітників
Наш штат складається з юристів по нерухомості, інженерів БТІ, експертів оцінювачів і тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі.
Високі стандарти
Без черг, у кожного свій час для прийому. Без простоювання місяцями біля кабінету держслужб.

Вартість оцінки нерухомості:

Вид нерухомості:Вартість:Термін:
Квартиравід 2 600 грн1-3 дніЗАМОВИТИ
Житловий будинокот 2 600 грн1-3 дніЗАМОВИТИ
Комерційна будівлявід 2 600 грнвід 2 днівЗАМОВИТИ
Земельна ділянкавід 2 600 грндо 3 днівЗАМОВИТИ
Прискорена оцінкавід 3 600 грнза 3 годиниЗАМОВИТИ
Інший об'єктІндивідуальноІндивідуальноЗАМОВИТИ
Технічний паспортПри замовленні робіт із оцінки -10%1-3 дніЗАМОВИТИ
Послуги нотаріусавід 2 000 грнІндивідуальноЗАМОВИТИ
КОНСУЛЬТАЦІЯ І ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІДБЕЗКОШТОВНО-ЗАМОВИТИ

*Важлива інформація! З початку 2019 року в Україні було збільшено вартість послуг електронних майданчиків, це призвело до збільшення цін на проведення оцінки нерухомості. Ціни, зазначені вище, актуальні з 01.01.2019р.

*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.

Існує декілька основних підходів оцінювання нерухомості. Кожен з них відповідає цілям клієнта і вимогам до оформлення документів. У список основних входять:

  • Прибутковий підхід. Його використовують для інвестиційної оцінки - скільки коштів може принести володіння об'єктом;
  • Витратний підхід. Цей метод застосовують у разі оцінки майна при оплаті податків або щоб вірно встановити ціну продажу. Він базується на сукупній оцінці вартості всіх складових об'єкта: землі, самої будови, зносу тощо.;
  • Порівняльний підхід. Базується на аналізі аналогічних пропозицій по ринку.

Які документи необхідні, щоб провести оцінку нерухомості в Києві або області:

Перелік документів для оцінки відрізняється в залежності від виду об'єкта нерухомості. Проте мінімальними документами, які необхідні для експертної оцінки нерухомості, є:

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Установчі документи (для юридичних осіб);
  3. Документи, які засвідчують право власності на об'єкт;
  4. Технічний паспорт;
  5. Державний акт на землю, договір оренди (якщо об'єктом оцінки є земля).

*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.

Відповіді на популярні питання:

Скільки часу потрібно на оформлення об'єкта?
Це залежить від складності процедури оформлення. Близько 80% завдань виконується до 3 днів, 15% - до 1 тижня, решта 5% - це найбільш складні питання - до 1 місяця.
Від чого залежить ціна на послуги?
Ціна залежить від таких факторів як: розташування об'єкта, площі, наявності потрібних документів, складності і кількості етапів процедури.
Ви можете приїхати до нас на об'єкт?
Бувають випадки, коли людина з різних причин не може прийти на консультацію або для укладення договору в офіс (робота або інші причини). Наш фахівець виїжджає до Вас абсолютно безкоштовно. Готові документи Ви отримуєте через кур'єра або Нову Пошту.
Ви можете прискорити процес реєстрації мого об'єкта?
За весь час роботи ми скоротили терміни виконання майже вдвічі, чим дуже пишаємося. Але бувають ситуації, коли в людини форс-мажор і їй потрібно провести реєстрацію ще швидше (шлюб, виїзд за кордон і т.д). У деяких випадках це неможливо. Але в інших ситуаціях ми можемо запропонувати зменшити терміни, при цьому потрібно враховувати, що ціна за послугу може збільшитися.
У Вас є сертифікати?
Так, звичайно. У таких людей як інженери, проектанти, землевпорядники - у всіх є сертифікати. Це дуже важливо. З усіма документами Ви зможете ознайомитись у нас в офісі.

Оцінка нерухомості

Рейтинг 4.8 Відгуків 6

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Повідомлення надіслано
вверх

Зворотній дзвінок

Повідомлення надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено