Оцінити нерухомість в Києві або області

Ви отримали в спадщину квартиру, і Вам потрібно заплатити податки? Можливо, хочете продати склад, але не впевнені, що Ваша ціна буде конкурентоспроможною? Для цих випадків потрібна експертна оцінка нерухомості.

Оцінка майна - як це і коли?

Оцінка майна, в т.ч. нерухомості - це експертне визначення актуальної ринкової, відновної, або ліквідаційної вартості об'єкта. Включає в себе:

  • Визначення матеріальної вартості об'єкта. Наприклад, квадратура і стан приміщення;
  • Визначення ринкової вартості нерухомості, тобто встановлення ціни відповідно до аналогічними поточними пропозиціями;
  • Визначення інвестиційного потенціалу, тобто скільки грошей може принести об'єкт;
  • Оцінка ліквідаційних витрат;
  • Кадастрова вартість - податкова оцінка.

Найбільш поширені випадки, коли потрібна оцінка нерухомості:

Проведення оцінки нерухомого майна відрізняється в залежності від типу об'єкта, цілей його використання та шляхів отримання.

Випадок перший - спадкове майно. При отриманні спадщини, спадкоємці повинні заплатити обов'язковий податок, розмір якого буде залежати від вартості оцінки.

Випадок другий - оформлення угоди купівлі-продажу. При продажі квартири, чи іншого виду нерухомості, варто визначити її ринкову ціну. Зробити це самостійно неможливо. Адже для цього потрібно мати сертифікат експерта оцінювача.

Випадок третій - отримання кредитних коштів під заставу нерухомості. Як показує практика, банківським установам потрібно дати визначення інвестиційної вартості нерухомості. Без оцінки вартості сума кредиту буде зменшена або його отримання стане неможливим.

Наші переваги:

Безпека - Понад усе!
За роки роботи кожен з етапів максимально відточений, тому ми готові запропонувати ризики зведені до нуля.
Професіоналізм і досвід наших співробітників
Наш штат складається із юристів з нерухомості, інженерів БТІ, експертів із оцінки, проектантів і тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі.
Високі стандарти
Без черг, у кожного свій час для прийому. Без простоювання місяцями біля кабінетів держслужб.

Вартість оцінки нерухомості:

Вид нерухомості: Вартість: Термін виконання:
Квартира 1 200 грн 1-2 дні ЗАМОВИТИ
Житловий будинок 1 200 грн 1-2 дні ЗАМОВИТИ
Комерційна будівля від 1 200 грн до 3 днів ЗАМОВИТИ
Земельна ділянка від 1 200 грн до 3 днів ЗАМОВИТИ
Інший об'єкт Індивідуально Індивідуально ЗАМОВИТИ
Технічний паспорт При замовленні оціночних робіт -10% 1-3 дні ЗАМОВИТИ
Послуги нотаріуса від 1500 грн Індивідуально ЗАМОВИТИ
КОНСУЛЬТАЦІЯ І ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД БЕЗКОШТОВНО - ЗАМОВИТИ

*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.

Існує кілька основних підходів оцінювання нерухомості. Кожен з них відповідає цілям клієнта і вимогам до оформлення документів. У список основних входять:

  • Прибутковий підхід. Його використовують для інвестиційної оцінки - скільки грошей може принести володіння об'єктом;
  • Витратний підхід. Цей метод застосовують у разі оцінки майна при оплаті податків або щоб вірно встановити ціну продажу. Він базується на сукупній оцінці вартості всіх складових об'єкта: землі, самої будови та її стану, а також інші;
  • Порівняльний підхід. Базується на аналізі аналогічних пропозицій по ринку.

Які документи необхідні, щоб провести оцінку нерухомості в Києві або області:

Перелік документів для оцінки залежить від виду об'єкта нерухомості. Проте мінімальними документами, які необхідні для оцінки нерухомості, являються:

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Установчі документи (для юридичних осіб);
  3. Документи, що засвідчують право власності на об'єкт;
  4. Технічний паспорт на об'єкт;
  5. Держакт на землю, договір оренди (якщо об'єктом оцінки є земля).

*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.

Професійна оцінка нерухомості дає чітке уявлення про ситуацію на ринку, підкріплене завіреним звітом. Звіт являє собою професійну оцінку від експерта оцінювача. Звертайтеся! Будемо раді допомогти!

Відповіді на популярні питання:

Скільки часу потрібно на оформлення об'єкта?
Це залежить від складності процедури оформлення. Близько 40% завдань виконуються до 2 тижнів, 35% - до 1 місяця, решта 25% - це найбільш складні питання - до 2-5 місяців.
Від чого залежить ціна на послуги?
Ціна залежить від таких факторів як: розташування об'єкта, метраж, наявності потрібних документів, складності і кількості етапів процедури.
Ви можете приїхати до нас на об'єкт?
Бувають випадки, коли людина з різних причин не може прийти на консультацію або для укладення договору в офіс (робота або інші причини). Наш фахівець виїжджає до Вас абсолютно безкоштовно. Готові документи Ви отримуєте через кур'єра або Нову Пошту.
Ви можете прискорити процес реєстрації мого об'єкта?
За весь час роботи ми скоротили терміни виконання майже вдвічі, чим дуже пишаємося. Але бувають ситуації, коли в людини форс-мажор і їй потрібно провести реєстрацію ще швидше (шлюб, виїзд за кордон і т.д). У деяких випадках це неможливо. Але в інших ситуаціях ми можемо запропонувати звузити терміни, при цьому потрібно враховувати, що ціна за послугу може збільшитися.
У Вас є сертифікати?
Так, звичайно. У таких людей як інженери, проектанти, землевпорядники, оцінювачі - у всіх є сертифікація. Це дуже важливо. З усіма документами Ви зможете ознайомитись у нас на місці.

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Повідомлення надіслано

Зворотній дзвінок

Повідомлення надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено