Заповнити та подати повідомлення та декларацію ДАБІ
Подати дозвіл на будівництво – означає заповнити та подати повідомлення про початок виконання будівельних робіт в Центр надання адміністративних послуг або Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю на підставі отриманого будівельного паспорта чи містобудівних умов і обмежень.
Заповнити повідомлення про початок будівництва – значить внести інформацію про майбутній об’єкт. А саме: місцеположення та код об’єкта, вид будівництва, дані будівельного паспорта, інформацію про власника земельної ділянки, правовстановлюючі документи по ділянці, та інші. Для об’єктів підвищених класів наслідків додатково необхідно вказати відповідальних осіб за розробку проектної документації, за авторський і технічний нагляд. У таких випадках потрібно внести більше даних про об’єкт. Складність заповнення полягає в тому, що навіть незначна помилка або невідповідність правилам заповнення форм приводить до неодноразових відмов з боку будівельної інспекції.
Що робити після подачі повідомлення про початок будівництва?
Після того, як Ви подали повідомлення, можна розпочинати будівництво об’єкта нерухомості. Для того, щоб перейти до наступного етапу – зробити технічний паспорт, Ваш будинок повинен бути готовий до введення в експлуатацію. А саме: має бути добудований, встановлені вікна та двері, готові стелі та сходові клітки, готове покрівля будинку, зведені всі міжкімнатні перегородки і т.п.
Коли можна підключити воду, газ, електроенергію до будинку?
Етап, що дозволяє під’єднати до будинку комунікації (газ, вода, електрика і т.д.), є введенням в експлуатацію. Для цього потрібно подати декларацію ДАБІ (Державна архітектурно-будівельна інспекція). Алгоритм такий же, як і для повідомлення. Подача відбувається в тому ж Центрі надання адміністративних послуг або ж Департаменті з питань державного архітектурно-будівельного контролю. Зареєстрована декларація відображається на офіційній веб-сторінці ДАБІ в розділі «реєстр дозвільних документів» та є підтвердженням факту введення будівництва в експлуатацію.
Коли будинок зведений і введений в експлуатацію, наступає черга присвоєння об’єкту поштової адреси. Без якої Ви не зможете зареєструвати будівництво і отримати Витяг з Державного Реєстру речових прав. Навіть якщо у Вас є зареєстрована адреса земельної ділянки, все одно потрібно отримати адресу на будинок. Як правило, адреса будинку може бути такою ж, як і земельної ділянки.
Останнім етапом є реєстрація права власності в державного реєстратора чи нотаріуса. Така реєстрація триває в середньому до 5 робочих днів. Для реєстрації необхідно надати паспорт та ІПН власників ділянки, документи на земельну ділянку, декларацію про введення об’єкта в експлуатацію (номер зареєстрованої декларації), технічний паспорт, довідку про присвоєння поштової адреси, довідку з садового (дачного) товариства (при необхідності), інші за вимогою реєстратора.
Вартість супроводу оформлення документів на будівництво:
Вид послуги: | Вартість: | Термін виконання: | |
---|---|---|---|
Повідомлення/Декларація | від 5 500 грн | Індивідуально | ЗАМОВИТИ |
Будівельний паспорт | від 8 000 грн | до 25 днів | ЗАМОВИТИ |
Реєстрація права власності | від 1 700 грн | до 5 днів | ЗАМОВИТИ |
Технічний паспорт | від 1 000 грн | до 3 днів | ЗАМОВИТИ |
КОНСУЛЬТАЦІЯ | БЕЗКОШТОВНО | – | ЗАМОВИТИ |
МАРІЯ ЗІНЧЕНКОюрист-консультант | (068)-098-11-68, (063)-624-60-44 | ДЗВІНОК |