Узаконити самобуд в Києві або області

Чи можливо і якщо так, тоді як узаконити самобуд в Києві? Так можливо! А як це зробити і скільки коштує узаконити самобуд - читайте нижче. У найпоширенішому випадку самобуд - це зведення або реконструкція будь-якого виду нерухомості без дозвільної документації на будівництво або з порушенням державних будівельних норм і правил по будівництву. Під визначення "самобуд" підпадає нерухомість:

  • зведена на земельній ділянці, яка не призначена для цього об'єкта;
  • побудована/реконструйована без необхідного пакета архітектурно-будівельної документації;
  • зведена/змінена з порушенням ДБН (Державні будівельні норми).

Наші переваги:

безпечно узаконити самобуд
Безпека - Понад усе!
За роки роботи кожен з етапів максимально відточений, тому ми готові запропонувати ризики зведені до нуля.
узаконити будинок в києві
Професіоналізм і досвід наших співробітників
Наш штат складається з юристів по нерухомості, інженерів БТІ, архітекторів, проектантів і тих людей, які відповідають за стабільну роботу нашого сервісу. У кожного з них реальний досвід в реальних задачах.
узаконення самобуду
Сертифікати на роботу
Наші фахівці, в залежності від діяльності, володіють сертифікатами, з якими Ви можете ознайомитися у нас в офісі.
легалізація самобудів
Високі стандарти
Без черг, у кожного свій час для прийому. Без простоювання місяцями біля кабінетів держслужб.

Вартість узаконення самочинного будівництва:

Вид нерухомості: Вартість: Термін виконання:
Житловий будинок до 300 кв/м2 від 7 000 грн від 25 днів ЗАМОВИТИ
Житловий будинок від 300 кв/м2 Індивідуально від 45 днів ЗАМОВИТИ
Комерційна будівля до 300 кв/м2 від 24 000 грн до 45 днів ЗАМОВИТИ
Узаконення перепланування від 6 000 грн до 20 днів ЗАМОВИТИ
Узаконення реконструкції від 15 000 грн до 30 днів ЗАМОВИТИ
Узаконення добудови від 12 000 грн до 30 днів ЗАМОВИТИ
Узаконення вхідної групи від 18 000 грн від 30 днів ЗАМОВИТИ
Узаконення мансарди/горища від 38 000 грн від 30 днів ЗАМОВИТИ
Технічний паспорт від 900 грн 1-3 дні ЗАМОВИТИ
Інший об'єкт Індивідуально Індивідуально ЗАМОВИТИ
Виїзд фахівця БЕЗКОШТОВНО - ЗАМОВИТИ
КОНСУЛЬТАЦІЯ БЕЗКОШТОВНО - ЗАМОВИТИ
УВАГА! Нагадуємо, що від 10.06.2017 діють нові правила містобудівної діяльності Закон від 17.01.2017 р .. № 1817 VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності" Консультація
nat2 НАТАЛІЯ МАРКОВА
юрист-консультант
(068)-098-11-68,
(063)-624-60-44
Дзвінок

*СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ! На численні прохання наш документ-сервіс додав можливість БЕЗКОШТОВНОГО виїзду фахівця на Ваш об'єкт (по Києві та області), для огляду об'єкта, ознайомлення з документами, надання консультації, а також підписання договору. Готові документи на Вашу нерухомість передає кур'єр нашого сервісу. Виїзд здійснює юрист/проектант/інженер БТІ.

*підсумкова вартість наших послуг в кожному конкретному випадку є суто індивідуальною і розраховується на підставі трудовитрат наших фахівців і складності проекту. При зверненні, наші фахівці формують комерційну пропозицію з точним розрахунком вартості наших послуг.

Чому важливо виконати узаконення самочинного будівництва в Києві або області?

  • Можете отримати штраф від місцевої влади або ДАБІ;
  • Неможливо продати/подарувати/залишити в спадок/використовувати як заставу;
  • Неможливо підвести законно до нього будь-яких комунікацій;
  • Незаконний об'єкт можуть знести без всяких судових розглядів;
  • У разі захоплення такого об'єкта третьою особою, свої права на власність буде відстояти набагато складніше.

Іншими словами, така неузаконена нерухомість буде представляти цінність виключно, як гора будівельного матеріалу.

Які документи необхідні, щоб узаконити свій самобуд в Києві або області:

Перелік документів для легалізації самобуду залежить від виду об'єкта нерухомості, а також проблематики споруди. Проте мінімальними документами, які необхідні для узаконення нерухомості, являються:

  1. Паспорт та ІПН;
  2. Будь-які наявні документи на земельну ділянку;
  3. Будь-які наявні документи на даний самобуд.

*Для забезпечення достатності інформації та надання якісної консультації список необхідних для подання документів буде уточнено нашими співробітниками до початку робіт.

Як узаконити будинок в Києві (області):

Узаконення самобуду - це юридичне (тобто законне) оформлення пакета документів на вже створений об'єкт. Саме такий пакет і допоможе Вам отримати наш документ-сервіс. Що для цього необхідно? Від Вас - підписати договір про надання послуг і передати наявні документи на об'єкт, який Ви хочете узаконити. Існує два шляхи узаконити свій будинок в Києві (області):

  • через загальну процедуру;
  • через суд.

Узаконення самочинного будівництва по загальній процедурі:

У цьому випадку наш документ-сервіс виконує наступні дії:

  1. Отримуємо будівельний паспорт або містобудівні умови та обмеження (для житлових об'єктів від 300 м2, а також об'єктів інших функціональних призначень);
  2. Виготовляємо проектну документацію (ескізний проект, робочий проект і т.д.);
  3. Подаємо повідомлення про початок будівельних робіт і отримуємо дозвіл на будівництво від ДАБІ (Державна архітектурно-будівельна інспекція);
  4. Проводимо інвентаризацію об'єкта і виготовляємо технічний паспорт;
  5. Подаємо декларацію в ДАБІ для введення об'єкта нерухомості в експлуатацію;
  6. Отримуємо зареєстровану декларацію про введення в експлуатацію;
  7. Якщо необхідно, отримуємо поштову адресу для об'єкта;
  8. Отримуємо документи, що свідчать про право власності на об'єкт (Інформаційна довідка з Державного реєстру).

Узаконення самочинного будівництва через суд:

У цьому випадку, щоб узаконити будівництво фахівці документ-сервісу "Unidoc":

  1. Складають позовну заяву про визнання права власності на незаконно збудований об'єкт;
  2. Збирають і складають всі необхідні документи для успішного представлення інтересів замовника в судовому процесі.

Чи можна самостійно узаконити самобуд в Київській області або в самому Києві:

Можна, але дуже і дуже складно. Основні труднощі - немає чітких інструкцій і нормативних документів як правильно скласти повідомлення або будь-яку декларацію. При цьому повсюдна практика ДАБІ вказувати тільки тип порушення, в даному випадку «неправильно заповнене повідомлення (декларація)», не вказуючи конкретної помилки. В такому випадку: по-перше - Ви гарантовано отримаєте відмову, по-друге - цю відмова дуже складно оскаржити в суді. Адже в позові необхідно вказати суть відмови.

Відповіді на популярні питання:

Скільки часу потрібно на оформлення об'єкта?
Це залежить від складності процедури оформлення. Близько 40% завдань виконуються до 2 тижнів, 35% - до 1 місяця, решта 25% - це найбільш складні питання - до 2-5 місяців.
Від чого залежить ціна на послуги?
Ціна залежить від таких факторів як: розташування об'єкта, площі, наявності потрібних документів, складності і кількості етапів процедури.
Ви можете приїхати до нас на об'єкт?
Бувають випадки, коли людина з різних причин не може прийти на консультацію або для укладення договору в офіс (робота або інші причини). Наш фахівець виїжджає до Вас абсолютно безкоштовно. Готові документи Ви отримуєте через кур'єра або Нову Пошту.
Ви можете прискорити процес реєстрації мого об'єкта?
За весь час роботи ми скоротили терміни виконання майже вдвічі, чим дуже пишаємося. Але бувають ситуації, коли в людини форс-мажор і їй потрібно провести реєстрацію ще швидше (шлюб, виїзд за кордон і т.д). У деяких випадках це неможливо. Але в інших ситуаціях ми можемо запропонувати зменшити терміни, при цьому потрібно враховувати, що ціна за послугу може збільшитися.
У Вас є сертифікати?
Так, звичайно. У таких людей як інженери, проектанти, землевпорядники - у всіх є сертифікація. Це дуже важливо. З усіма документами Ви зможете ознайомитись у нас в офісі.

Залиште заявку

на безкоштовну консультацію
* - обов'язкові для заповнення
Повідомлення надіслано

Зворотний дзвінок

Повідомлення надіслано
* - обов'язкові для заповнення
Заявку відправлено